|
|
|
|
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
May-06-2003 11:54
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003
|
|
|
natuurlijk niet rinus het is mogelijk om een mp3, als die afgespeelt word, opdrachten uit te laten voeren net als een EXEcutable
file dat doet.
deze files zullen door de ..riaa dus op kazaa ED gedropt worden met namen van veel gedownloade tracks..
ik geloof dat blik het een beetje verkeert begrijpt, ze sturen niet doelgericht virussen naar mensen (hoe moeten zij nou weten wie illigale mp3's heeft) , download (en open) je een geinfecteerde mp3 heb je een probleem, ongeacht of dit de eerste mp3 is die je in heel je leven gedownload heb, of de miljoenste.. dit alles gewoon om het downloaden van mp3's onaantrekkelijk te maken
maar k denk eigenlijk dat er snel genoeg wel een of andere patch voor winamp komt waardoor ie ze gewoon niet opent, het moet toch mogelijk zijn om deze tracks te kunnen "blokkeren" (of dat technies mogelijk is en blabla moet je mij niet vragen en/of op aan gaan vallen, ik ben geen expert)
mazzelz
robin
--
schiet mij nog wat te binnen, misschien is dit gewoon bangmakerij.. ik ga nog ff verder zoeken of k wat meer hierover ken vinden, nou wil k weten hoe t zit ook
|
|
May-06-2003 14:55
|
|
|
 |
 |
ampburner
progressive trancEaddict

Registered: Oct 2000
|
|
|
May-06-2003 15:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:01.
Forum Rules: