|
|
|
|
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
|
|
|
Belgische discotheken durven niet specifiek trance te gaan draaien want 90% van hun klanten zijn super hip,fly,dope,cool,smooth,easy,groovy,funky en trendy. En als je naar hun muziek smaak vraagt dan krijg je meestal RnB,Soul,Disco,Hip-Hop,Dance,Trance (hoewel ze soms dan nog steeds Dance bedoelen),Techno,etc,etc. met als gevolg dicotheken draaien liever niet alleen trance draaien.
Ik ga liever dan naar Trance Energy en Shockers (je betaalt meer dan in een discotheek maar je bent tenminste zeker dat je voor je geld sets geserveerd krijgt die helemaal in uw stijl passen)
Last edited by Dark Apostle on May-17-2003 at 11:27
|
|
May-17-2003 11:19
|
|
|
 |
 |
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001
|
|
|
May-23-2003 19:14
|
|
|
 |
 |
biest
tranceaddict in training
Registered: May 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet. |
yeah
k zat daar vroeger elke fucking week
retro tot en met
rulede wel, nu draaien ze wa meer nieuwe dingen, which is nice, maar et neemt de sfeer wel wa mee in de dieperik
|
May-23-2003 19:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:41.
Forum Rules: