Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > emu - har ni bestämt er?
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Question emu - har ni bestämt er?

ja hitta en rolig film idag

http://www.angelfire.com/indie/superape/

aja å så kan vi ju snacka om emu om vi vill det me

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-22-2003 09:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002

Jag vill snacka om emu..

One of the few ones left

Old Post May-22-2003 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Den glor ju för fan rakt på mej!

Sluta! Se åt ett annat håll! Nähä, inte det.. *börjar bli orolig*

AAAAAAAAAAHHH!! Panik

Old Post May-22-2003 14:30  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Varför snackar vi emu när vi kan snacka kapybara?

Världens största nu levande gnagare!

(Förlåt glorie, jag flippar visst lite... )

Old Post May-22-2003 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Smeagol

vad är det för fel på pakor?

Old Post May-22-2003 21:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Världens största nu levande gnagare!

(Förlåt glorie, jag flippar visst lite... )

alla flippar i den här tråden men de e ok, för att du skrev det magiska ordet "flippar" fan va du e bra

ja ville bara tillägga att ja vet va ja ska rösta.. å ja vet även hur valutgången kommer se ut det ni!!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-22-2003 23:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Vad är det för fel på djur som vi andra också känner till?

Kapybara, pakor.. Aldrig hört

Old Post May-23-2003 15:50  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Aldrig hört talas om?
ok, men det fixar vi snabbt.

Kapybaran är, som sagt, världens största nu levande gnagare med en vikt närmare 50 kilo. Den nu utdöda jättebävern var större kan tilläggas.
Kapybaran håller mest hus i sydamerika där den ogillas ganska ordenltigt. Den är nämligen väldigt ful.

Från bilden att dömma är det förlåtligt att man i Bolivia dödar 96 000 kapybaror varje år. Man försöker för sakens skull att äta köttet och göra nåt med skinnet, men jag kan inte tänka mig att det kan bli nåt vettigt av det....

Vad gäller packor tänker jag inte ens sätta in en bild med tanke på känsliga läsare (som mig själv) men jag kan ju påpeka att den anses vara den fulaste gnagaren någonsin (alltså speciellt fulare än Kapybaran då) och den är orange med tre rader av vita prickar på varje sida.

Hoppas du känner dig mer inne i diskussionen nu Nicke?

(Asså glorie, det här är så tungt aushgeflipped (det är tyska och betyder utflippat) så jag vet inte vad...)

Old Post May-23-2003 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det finns fler bra orsaker varför vi inte ska gå äver till Euro...

Euro uttalas ju på Svenska evro och det sätter ju genast många andra saker i ett annat ljus, ni har säkert hört dom förr... men tänk så knas allt skulle bli.

Ta tex. vårt landslag i ishockey... tre evro

Det gamla 80-tals rockbandet Evrope

Innan Vodafone köpte dom så fanns ju telecom bolaget Evropolitan

Eller om vi nu ska se vårat hockeylag Tre Evros på sporten ja då kollar vi på Evrosport

Jag tycker vi håller kvar på våran gamla goda krona...

Old Post May-23-2003 22:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

nu heter ju iofs Tre Kronor inte just "Tre Kronor" pga valutan

Old Post May-23-2003 22:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal
nu heter ju iofs Tre Kronor inte just "Tre Kronor" pga valutan
Skojsar ju bara lite

Old Post May-23-2003 23:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

quote:
Hoppas du känner dig mer inne i diskussionen nu Nicke?

Ok, nu vet jag lite mera Biologi var ett av mina sämsta ämnen..

Old Post May-24-2003 09:19  Finland

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > emu - har ni bestämt er?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Sample ID From Mark Spoon - Trance Energy 2001 Utrecht. [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Lopez - "Angels From Heaven" (Extended Airgate Version) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:37.

Forum Rules: