variable bitrate
eergister downloade ik dus een album van coldplay, (parachutes), laad het in winamp, eerst dacht ik dat winamp gewoon 'raar' deed maar toen bedacht ik mij dat er zoiets als 'variable bitrate' bestond, had die optie wel eens zien staan in diverse mp3 encrypt etc. programma's maar nooit bij stil gestaan voor de rest, was het ook nog nooit tegen gekomen, nu dus wel, nou vraag ik mij af waarom dit eigenlijk niet vaker gebruikt wordt
0.8 mb, voorbeeldje
je kan ook nog instellen waartussen het mag varieeren, bv tussen 96 en 256 kbs, (etc.)
ik kan zo snel alleen maar voordelen bedenken
is er dr een reden voor dat je dit zoweinig ziet?
gr.
robin
|