Al ruim een jaar zocht ik VDM - No Hesitation op vinyl. Deze track staat op Tiesto zn Magik 6. 4 maanden geleden zag ik em toevallig staan op een 2e hands vinulsite: deejay.be. Dus ik meteen de dubbelaar (VDM - Deslection EP (Combined Forces 15)) aangeschaft.
a. No Hesitation
b. Don't Let Go
c. Believin' In My Mind
d. Silent Dance
Na heel veel problemen heb ik em vanmorgen binnengekregen, ik kon serieus mn geluk niet op. Het ging me eigenlijk alleen om dit nummer die op de A kant staat.
Dus ik ga em net luisteren en was echt met stomheid geslagen. De VDM - No Hesitation van Magik 6 komt totaal niet overeen met de VDM - No Hesitation van mijn vinyl . Er zijn naar mijn weten ook geen remixen van.
ik heb daar een tweetal weken geleden 2 platen besteld, en betaald via een bankoverschrijving
ik geef ze nog 1 week de tijd om mijn emails te beantwoorden vooraleer ik hen aangeef bij het CBF (commissie voor bank en financiën), testaankoop, en alle andere consumenten organisaties!!!
ik kan er niet mee lachen
Jun-06-2003 11:46
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by JdDark
ik heb daar een tweetal weken geleden 2 platen besteld, en betaald via een bankoverschrijving
ik geef ze nog 1 week de tijd om mijn emails te beantwoorden vooraleer ik hen aangeef bij het CBF (commissie voor bank en financiën), testaankoop, en alle andere consumenten organisaties!!!
ik kan er niet mee lachen
bij mij heeft het dus 2 maanden geduurd....
maar ff voor de duidelijkheid:
ik heb de plaat nu dus wel.....officiele release van Combined Forces (lijkt me niet fake iig)....maar No Hesitation op Magik 6 is dus heel anders dan No Hesitation op mn vinyl
Registered: Jan 2001
Ik heb het er net al met je over gehad.
Label nummer en tracklist kloppen met de officiële release.
Maar zoals je net zelf zei: de echte release heeft deflection en die van jou Deslection. Maar een typfoutje is nel gemaakt...
Nummer 14 op magik 6 heet volgens tracklist VDM/Vincent de Moor - No Hesitation.
Ik heb um ook los als MP3 en dat is hetzelfde nummer als op magik 6.
De vinyl is in originele hoes, alles klopt. Het midden van de plaat klopt met de hoes van de plaat, alles lijkt perfect in orde. De plaat is alleen wel erg krom....maar goed.
Ik heb daar ook platen besteld en netjes gekregen, duurde wel 4 weken ofzo, maar dat hadden ze me al vantevoren gezegd. Ook kreeg ik vrij snel antwoord op de mailtjes die ik heb gestuurd, dus ik snap het niet echt
Jun-06-2003 15:07
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Ejh kerel, als je nou slim bent dan stuur je effe een mailtje naar Combined Forces.
Zijn top gasten uit DhuHaag en die willen je met alle plezier je vragen beantwoorden.
Vraag je of het klopt wat er op die plaat staat bladiebladiebla
Laturrz
Jun-06-2003 17:39
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
dezelfde als die op Magik 6 staat?
Yups