äh, dj'sarna blir så jävla avundsjuka när dem ser våran lya vi kidnappat att dem flyttar in med oss vi startar ett trance-kollektiv som varenda djävel vill komma in till
men icke då här har vi privata fester som inte en djävel kan sätta emot djsarana går hellre på våra fester än blir betalda multum med pengar för nått gig på nån klubb då
Jun-12-2003 21:14
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by St_Andrew nån som hänger med och bildar en svenskkoloni?
JAG e på vi kanske kan få tag på nåt stort hus.. så blire billigare... avstånden i NL ere ingen som kan klaga på... typ lika stort som Småland till ytan eller nåt fast... x antal fler miljoner som bor där
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jun-12-2003 22:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Tycker vi kan överta nått stort sandtag nånsant i nån svensk grop istället och bygga ravesamhälle där...osså jagar vi djur i skogarna på dagarna och grillar dom på kvällen samtidigt som vi dansar oss i trans runt brasan medans våra feta DJs lirar...
___________________
Jun-12-2003 22:37
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Holland skulle inte vara något annat än livsfarligt för mig.
Jun-12-2003 23:18
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by lonne
Holland skulle inte vara något annat än livsfarligt för mig.
Har samma känsla, men jag tror inte det är ett sånt kul land att leva i förutom att trancescenen är stor. Ett land jag är ruggigt sugen på är Spanien, men jag tror att jag skulle gå under där med. För många likasinnade. ..heh.
Jun-12-2003 23:29
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by King of Clubs
Har samma känsla, men jag tror inte det är ett sånt kul land att leva i förutom att trancescenen är stor. Ett land jag är ruggigt sugen på är Spanien, men jag tror att jag skulle gå under där med. För många likasinnade. ..heh.
hehe du e verkligen den första svenskan som tittar på holland utan de rosa glasögarna
avsett av trance-scenen, storleken, stranderna och kanske vädret tycker jag väldigt dåligt om landet som jag bor in. om politiken, polisen men särskilt om folket i allmänt..
men det ser du inte som turist, om man bor här för typ en eller två år. då uppdycker sanningen.. alla är verkligen egoistiskt som fan. (lätt att förklara när man bor med ungefär 16 miljon människor och 8 miljon bilar i en område av bara 30x15mil).
Originally posted by St_Andrew
...till Holland, nån som hänger med och bildar en svenskkoloni?
übersmart! hehe, det skulle juh nästan funka
det finns en sjukel stora kolonier i Spanien, typ som små svenne ghetton. det skulle inte skada holland med lite mer influenser från Sverige...
iaf. så hänger jag med dig på Sensation, trance energy osv om nått år