Registered: Nov 2000
DJ Sammy @ Sthlm
lol
lol....
nåja... han spelar iaf imorgon på Hirschenkeller i Sthlm...annonsen var typ 3 x 3 cm stor i tidningen eller nåt...råkade se den av en händelse hur som hellst...han var iaf reffererad som "Eurokung" och inget annat vilket glädjer mig Vem vet, han kanske är grym som DJ?
Jun-14-2003 01:10
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Ja vill man ha billiga småmös i dröser ska man ju dra till Hirschen iaf då
va säger du, en TA geathering på Hirschen och lite bira
Jun-14-2003 10:39
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
låter som en god idé mindshooter. Dj sammy är en av mina favoriter... jag menar vilken jäkla låt han gjorde...boys of summer - bästa jag hört på länge...
...
Jun-14-2003 10:42
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
kan inte alla dra på sig alpha jackor, buffalos å 2 liter axe å sen gå dit å dansa "plocka äpplen" å "köra bilen" å allt...ja menar man får ju inte sticka ut
batteries not included.
- dave
Jun-14-2003 11:17
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Vizay
kan inte alla dra på sig alpha jackor, buffalos å 2 liter axe å sen gå dit å dansa "plocka äpplen" å "köra bilen" å allt...ja menar man får ju inte sticka ut
Glöm inte köra running-man heller men passa dig lenn
Last edited by SteveTranz4ever on Jun-14-2003 at 11:30
Jun-14-2003 11:24
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Vizay
å "köra bilen" å allt...
Jag har alltid trott att den kallas "bära lådor". Dessutom tycker jag det är en rätt skön dansstil hos de som behärskar den. BTW, hellre att folk dansar, oavsett hur de ser ut, än att de står stilla längs väggarna och bara ser på!
Jun-14-2003 11:26
mindshooter
Neverchanging avatar
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kväll där ikväll...snarare lite mer smörälskande e-type typer där
Jun-14-2003 11:51
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kväll där ikväll...snarare lite mer smörälskande e-type typer där
dvs svenne banan o hans polare mao ska ja dit...står på gästlistan yes box
Jun-14-2003 12:59
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
Dj sammy är faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 så lirade han det här.
Intro: "The DJ"
Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix
den enda grymma låten jag hitta där va Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix]
Jun-14-2003 14:37
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Connector
Dj sammy är faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 så lirade han det här.
Intro: "The DJ"
Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix
Grymt mixat med!
åfan! låter som ett skämt...men det var det jag misstänkte...att han lirade bättre kanske man skulle gått då!