מגזין די גיי!!!
חברים הסתובבתי עם אמא שלי בקניון ברחובות חיפשנו מתנה לסבא שלי ליום הולדת ה-90 שלו (כן כן90...) הקיצר נכנסנו לסטימצקי ואני לא בדיוק פריק של ספרים ודברים שיש שם אבל אז מבעד לכל הספרים ראיתי אותו נוצץ ובוהק יותר מאי פעם ידעתי שזה נועד להיות ידעתי שאני והוא חייבים לאחד את דרכינו זה יותר מסתם גורל זה משהו מעבר
זה היה....מגזין די גיי הבריטי (אם אני לא טועה בריטי....ואני בד"כ טועה ) ההתרגשות שלי היתה עצומה שגם המחיר של 54 שקל לא עניין אותי בכלל.....
אני מוכרח לציין שזה מעניין אחושרמוטה...
אם היה משהו כזה בעברית זה היה להיט
אני לא יודע עד מתי אני יסיים לקרוא את כל משמעניין אותי שם....
אבל זה יקח זמן

בכל מקרה חברים תגובות בכלל על איזה מגזינים כאלה אתם מכירים
ובכלל על הרעיון של דבר כזה בארץ
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|