welke nerds zijn dr nog meer wakker behalve ikzelf ? ommmmmmmmmm 2:13
ik was ff bezig met een Powerpoint presentatie, je kan m hier downen Had geen zin meer, heb alleen eerste sheetje af En nu ga ik slapen En Massiveb33r, ga slapen jij, zo krijg je nooit een kwartje voor je losse tandje onder je kussen
topic tietel lijkt op een grote tiet en een kleine tiet ernaast als je een levendige fantasie hebt btw
[02:48] IK!! maar ga nu wel slapen
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Hier nog een... Hehe... truste!
stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by kreischer2000 stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken examen frans
___________________ .
quote: examens... Succes mensen (ookal denk ik dat het een beetje te laat is als jullie ut hier lezen.. )
___________________ ^ M@rc ^ "...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."
quote:Originally posted by kreischer2000 stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken whahah 6:43, zit jij zo vroeg al te bikkelen op TA.com of had je nog niet geslapen
quote:Originally posted by Optimus topic tietel lijkt op een grote tiet en een kleine tiet ernaast als je een levendige fantasie hebt btw zover had ik m niet gezocht zie het als 2 ogen de een groter dan de andere o_O als je een pilletje op hebt is het waarschijnlijk O_O
En als je em heel vaak achter elkaar zet: o_O O_o o_O O_o o_O O_o o_O O_o o_O O_o is het net