|
Nature One
Tjenare!
/medinlevelse/Såg en annons om att en kille sålde dancevalley biljetter... började fundera... faen man skulle dragit på en stor fest till i sommar... men då helt plöstligt - ja av en slump.. så kom jag att tänka på nature one i tyskland samma datum /medinlevelse/ ;-)
"More trance" is what many of you asked for after NATURE ONE 2002, and that's why the musical motto for the OpenAirFloor this year is "back to the roots", putting greater focus again on trance in its original, true form.
The artists appearing at NATURE ONE 2003 have for many years been the foremost exponents of this style. No "one-hit wonders", no pop acts out for short-term success with third-rate remakes or cover versions. The OpenAirFloor is the nucleus of NATURE ONE. It was here that the idea of partying with thousands of friends under the open sky, right in the middle of beautiful, unspoilt countryside first came true. You have breathed life into this idea. You have made NATURE ONE into what it is today. And this evolution is far from over.
It is alive and kickin'!
Paul van Dyk (Berlin)
Blank&Jones (Cologne/Dusseldorf)
Sasha (London)
Moguai (Ruhr area)
Cosmic Gate-Nic Chagall (Duisburg)
Dan Reaves (Berlin)
DJ Errik (Duisburg)
Sono (Hamburg)
Nature One Inc.
Lexy&K-Paul (Berlin)
Westbam (Berlin)
Dag (Frankfurt/Ibiza)
Tomcraft (Munich)
Taucher (Rhine-Main)
Kai Tracid (Frankfurt)
Marco V (Amsterdam)
JamX&DeLeon aka
DuMonde (Koblenz)
Tillmann Uhrmacher (Darmstadt)
Scarecrow (Hamburg)
Toktok vs. Soffy O. (Berlin)
Paul Kalkbrenner (Berlin)
Codec&Flexor (Cologne)
Voodoo&Serano feat.
Sistem (Ibiza)
2 dagar, 1 och 2 augusti Fre och Lör..
- det coola är att det finns en camping i närheten som de flesta människor kommer bo på... jag tänkte faktiskt gå emot min princip (ej tält)... 8 euro per person för övernattning där.
Sen min loveparad planering så kom jag fram till att resan gick på ungefär 400-700kr per person med färja och bilresa, och själva arrangemanget känns väldigt mycket mer prisvärt än motsvarande i holland.. 49 euro för båda dagarna.
Okej - så vilka ska med, steve, mjz, reveal - vad säger ni!!!
|