Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Oh Shit.
Nån har inget att göra om dagarna...
Jul-17-2003 11:16
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
quote:
Originally posted by NooN
Oh Shit.
Nån har inget att göra om dagarna...
Väldigt Väldigt Väldigt lite att göra då
Eller en arbetslös programerare
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Jul-17-2003 12:00
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
måste vara nån som programmerat ett program som gör om rörlig bild till ascii.. finns ju programs om gör om bilder till text så varför skulle det inte funka med rörlig bild
___________________
Jul-17-2003 12:29
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
quote:
Originally posted by zamson
måste vara nån som programmerat ett program som gör om rörlig bild till ascii.. finns ju programs om gör om bilder till text så varför skulle det inte funka med rörlig bild
Troligen. Annars skulle det nog inte se så där bra ut.
Jul-17-2003 12:35
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Hur det än är gjort, så är det jue riktigt fett!!
Jul-17-2003 13:34
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
det e inte så svårt gjort... dem har bara använt ett program som gör om bilder till ASCII och sedan lagt ihop bilderna till en film.
inte svårare än så
___________________
Daniel
Jul-17-2003 13:45
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
det e inte så svårt gjort... dem har bara använt ett program som gör om bilder till ASCII och sedan lagt ihop bilderna till en film.
inte svårare än så
asså
Kan inte du slänga ihop en liknande fast för X-men 2 då
Så får vi se att det inte är "svårare än så"
Jul-17-2003 15:48
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
wow..det där var skitballt
Jul-17-2003 23:27
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
asså
Kan inte du slänga ihop en liknande fast för X-men 2 då
Så får vi se att det inte är "svårare än så"
har tyvärr inget från X-men 2, så en del av min sig får duga
där ser du.. inget svårt alls.. tog typ nån minut.
nepp... dags att nana kudde nu.. måste upp om ca 1 timme
kommer vara så jävla trött imorgon va
så god natt på er och om ingen kommer på någon lösning till ascii problemet så får la jag hjälpa till när jag kommer hem.. bara att PM'a mig eller något