ik wou gewoon even polsen naar wat jullie ervan vinden.. ik vind hem persoonlijk wel geslaagd, vooral de build-up naar de hoofdmelodie toe.. hij kan niet tippen aan strange world, maar dat kan geen enkele plaat die m.i.k.e. ooit nog zal uitbrengen, denk ik.. in ieder geval toch een sterk nummer volgens mij!
Jul-17-2003 11:21
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Weer een zeer sterke productie van onze MIKE.
Ook de Rank 1 Remix mag er wezen, die zijn blijkbaar ook terug met hun qualiteit van vroeger.
Jul-17-2003 11:41
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
ik ga hem volgende week halen
Jul-17-2003 12:02
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
inderdaad een sterk nummer van ONZE M.I.K.E , hij moet wel nog ff groeien bij mij
Jul-17-2003 21:29
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Toen ik hem ging halen had ik hem nog niet gehoord (ik luister ni naar internet-radio) maar er was iets dat ik er van verwachtte (behalve dat ik wel dacht dat hij weer een monster zou zijn) en ik had nog gelijk ook...
Al zijn laatste producties (onder Push) hebben hetzelfde synth-geluid (voor de lead) en dat is het enigste wat mij teleursteld...
Banshee, keep 'em coming
Jul-18-2003 07:25
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ik vind hem belange niet slecht. Nogal een emotioneel nummer, maar niet echt een club stormer.
Ik loop ook niet echt zot van die zelfde sound die mike de laatste tijd voor push gebruikt.
nuja tis zeker een goed nummer
en een goeie rank 1 mix
ook de nieuwe rank 1 productie is vrij goed. Alleszins veel minder commercieel dan de vorige