|
Dynamische 'Now playing' forum sigs
HIER (Dank je Disney )
hey ik kwam heel toevallig op deze site, hiermee kun je een mp3 laten display-en in je sig, check mijn sig maar eens.
je moet je eerst laten inschrijven, daarna moet je een plugin voor 1 van de volgende spelers installeren:
Winamp 2/3
Windows Media Player 9
MusicMatch
Foobar2000
iTunes 3.x (for OSX)
Audion 3 (for OSX)
xmms-1.2.7 (for Linux/Unix)
zodra je je inlogt op de website, zul je bovenin een link zien met de naam "Broadcast it". klik hierop en dan zie je verschillende sigs die je kunt gebruiken.
hier zie je alvast een paar:
en zo zijn er nog een aantal...
Last edited by Switch on Jul-18-2003 at 14:14
|