|
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
jo ra...din stil e hård som fan..och jag diggar det..du borde göra en mix tycker jag..
gillar du hardcore ? min kompis är hardcore-fanatiker och han har påverkat mig ganska mycket..jag börjar oxå gilla RTC, Stunned Guys, Dj Promo, korsakoff osv. |
hehe..jag lyssnade på lite thunderdome och dyl. förr..men det är framförallt acid och hardtrance som jag lyssnar på nuförtiden och även en del melodic trance, psytrance och dancemusik! 
låttips: Revolution Team vs The Snake - Let's Drum The Boomstick (skön gammal hardcorelåt!)
|