Registered: Dec 2001
ASOT rippar
först av allt tänkte jag kolla om det är någon som sitter med många ASOT rippar samlade, skulle va kul om man kunde samla dom på något sätt
sen tänkte jag kolla om nån som redan rippar å lägger upp på nån ftp varje vecka? har börjar rippa programmet själv varje vecka så säg till om ni vill ha annars
batteries not included.
- dave
Jul-24-2003 20:13
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Låter supernice det juh, hade kunnat hosta lite, men sitter på V.92 hemma o 2,54mbit hos flikkan, men till höst så ska jag nog kunna hosta en "site" med trevliga saker på
Jul-24-2003 20:52
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
fan vizay trodde du hade koll på alla trådar här!!
Har begränsat till max 4 connections på samma gång (har bara telia ADSL) samt max en connection per användare.
snälla gör mig tjänsten och sprid inte det här kontot utan försök hålla det till TA's only, blir min lina överbelastad av folk som inte är TA's så måste jag dra ner maxantalet användare eller stänga helt
om nån annan vill hjälpa till med FTP så säg till, ju fler vi är som delar ut på våra ftp's ju lättare kommer folk åt det
[edit]
la till en fil på kontot som kommer innehålla tracklists för alla ASOT som kommer
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Aug-06-2003 at 23:52
Jul-24-2003 23:59
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Ahh, lite lagom klantigt att glömma fixa iordning länkningen när jag flyttade dom..
jag har från 85 o framåt + en jävla massa på o sorterade cd's :/
jag delar dom på huben när jag kommer in där, för jag e online nästan dygnet runt, men huben strular för maj för tillfället.
jag rippade själv innan men sen ville inte streamripper o min dator gå me på det längre, sen palla jag inte me att passa tider heller så nu lyssnar jag bara o laddar ner på dc efteråt :P
kan nån va snäll o berätta vad i helvete refused by target machine betyder??
Jul-26-2003 18:35
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by x-dream
Sitter med ett gäng asot jag oxå....
Slängde upp dom två senaste på steves ftp....
Finns mycket godis i din mapp =)
Får väll ta och skärpa mig och uppa lite oftare...