Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
אבל הוא עדיין חושב שהישראלים זה העם הכי גנב ריפר וצורב בעולם
סתם חרייאט
Jul-27-2003 15:59
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Viber
אבל הוא עדיין חושב שהישראלים זה העם הכי גנב ריפר וצורב בעולם
סתם חרייאט
מה אנחנו לא..?
quote:
Originally posted by anonymous
תן לו בראש תן לו במחוש
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-27-2003 16:12
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
זה היה בגיא פינס..
גם טיאסטו וגם וזה שגילה אותו אמרו שזה בזכותו..
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Jul-27-2003 16:41
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה אנחנו לא..?
כן בטח כול ה
1REAL
TWC
DAB
וכול הזבל הזה ישראלים התחילו את החברות האלה
והקטע זה שתילך לחול תיראה גם טונה דוכנים של דיסקים צרובים זה לא כל כך קשור ישראל לא ישראל זה שאצלנו יש קצת יותר לא אמורה לגרום לו לעשות מה שעשה למה מה הוא יותר טוב מארמין ואוקנפולד שהוא מרשה לעצמו לומר שאנחנו כאלה??! סך הכול הוא יותר מפורסם ולכן הוא הגיע למקום הראשון בעולם
Jul-27-2003 16:59
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by Viber
אבל הוא עדיין חושב שהישראלים זה העם הכי גנב ריפר וצורב בעולם
סתם חרייאט
טיאסטו אמר את זה?
שתוק שתוק
___________________
Jul-27-2003 18:13
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Rising
טיאסטו אמר את זה?
שתוק שתוק
מה אתה אומר לי שתוק זה היה בערך בסביבות ינואר הייתה איזה מסיבה שהוא
היה בט אל וי ורדיו תל אביב ורדיו ירושלים
שבנו על זה שהם יעבירו את השידור עשו פרומואים פינו משבצת שידור וכ"ו
ומה שקרה זה שטיאסטו לפני שהוא עלה הוא הלך לסהר ולראשי המועדוו ואמר להם שהוא לא עולה עד שתחנות הרדיו יתנתקו בגלל שהוא לא סומך על הקהל הישראלי שיקליט ויצרוב את ההופעה דבר מגעיל ושלא להזכיר לא מיקצועי בשביל תקליטן שאמור להיות גדול
ואסור לשכוח שבסביבות הזמן הזה הוא נתן לרדיו 538 להעביר את ההופעה שלו מהדאנס דיפרטמנט מה שראה ריפה מחברת
MIM
אגב
Jul-27-2003 18:31
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
אפילו לא שמתי לב לכותרת...
מישהו מאוד עילג כתב אותה....
tiesto made famous because of delerium
מממממ.... טוב אז זהו שלא...
מה זה אמור להביע המשפט הזה
אחד מהשתיים האלה היה צריך להיות
tiesto had made famous because of delerium
או עם פועל אחר בכלל
tiesto became famous because of delerium
ובעצם במחשבה שניה...
tiesto had made famous thanks to delerium...
הרבה יותר הגיוני
אין דבר רע בלהתפרסם...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation