|
Op zich is een MC niet overbodig. De naam zegt het al, master of ceremony, hijhoeft dus alleen maar de nieuwe DJ's aan te kondigen en das vaak wel handig, weet je tenminste wie er draait. Maar er zijn idd veel te veel MC's die te veel lullen. De MC van Qlimax is idd het toppunt, bij iedere Dj die die aankondigt zegt ie hetzelfde en hij houdt z'n kop maar niet. Maar de MC van de <> vind ik persoonlijk wel een goeie, niet te veel lullen, alleen af en toe ff zeggen wie er bezig is en waar je bent 
|