|
Det e bara för människor som är interessade i landet p.g.a. semester, skaffa privat hus/stuga, eller för de som vill flytta till Norren, osv. Det finns också en sånt forum på Tyska. 
De har också en subforum om språket, vilket är interessant för mig självklart..
Om du har rätt Glorie (som jag tror du har ), får jag posta ditt svar där? 
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|