מי בא? מארגנים איזה פיגוע נחמד באופ"א?
הבני זונות האנטישמים האלה החליטו לדחות את ההחלטה אם להחזיר את המשחקים לארץ- ל15 באוגוסט
ובכך מונעים מוקדמות של גביע אופ"א וליגת האלופות בארץ
מי שרצה לראות את כוכבי צ'לסי בארץ- יוכל לראות אותם בטלויזיה, משחקים בבודפשט
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-29-2003 20:45
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שאני הייתי בן 14 אני לא חושב שידעתי מה זה המילה לשנוא בכלל...
מוזר.. הנוער של היום
רק בשביל רועי הפוסט הזה באמא שלי
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
שיגעתה אותי כבר
___________________
Jul-29-2003 20:48
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח צריך לעשות פיגוע באימון של מכבי תל-אביב
הם בחיים לא יגיעו לאן שהירוקים הגיעו
אני אהרוג אותך יא טמבל
נביא עליך את כל השחקן ה12 ואת אריאל
ואילן מה הבעיה שלך?
כל פוסט שאני פותח אתה ישר פותח את הפה שלך.. כאילו אתה לא פתחת איזה 10 פוסטים חסרי תועלת ביומיים האחרונים
חלאס
אוסקוט
גם כן ספאמרים.. הפכנו לרוטר עם תחרות למי יש יותר הודעות סעמק
Jul-29-2003 22:11
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
ואילן מה הבעיה שלך?
כל פוסט שאני פותח אתה ישר פותח את הפה שלך.. כאילו אתה לא פתחת איזה 10 פוסטים חסרי תועלת ביומיים האחרונים
מתי פתחתי את הפה שלי..??
רק פעם אחת...
אין לי בעיה איתך אחי...
כמו שאם אני יפתח טרד שכבר קיים אז אני יבין אם יעירו לי על זה...
מצטער אם זה נראה לך שאני סתם פותח תפה..
וזה קרה רק פעם אחת בכל מקרה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-29-2003 22:19
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא
אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד..
אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת"
ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר
Jul-29-2003 22:26
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
אני אהרוג אותך יא טמבל
נביא עליך את כל השחקן ה12 ואת אריאל
אחי הכל בצחוקיה גבר
יש לי חברים אוהדים מכבי
כך הכל בסבבה :]
***EDIT***
קיבלתי השראה מאילן והפירסומות שלו של
אם זה דייט אני אומר צהוב עולה עולה עולה
אז לי יש משהו חדש
אם אילן מפסיק לזיין במוח
אני אומר צהוב עולה עולה עולה בחותמת שלי
שם סמל של מכבי תל-אביב באווטר
וישנה את הצבעים של החותמת שלי לצהוב כחול
___________________
Last edited by -CosmicFire- on Jul-29-2003 at 22:36
Jul-29-2003 22:27
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
עכשיו ובקטע ההוא של הסרט הסדיסטי ההוא
אז לא ידעתי שהיה על זה ט'רד..
אתה ישר "רועי תסגור רועי למה פותחים ט'רדים חסרי תועלת"
ומאז שחזרת אז פתחתי כולה 2 ט'רדים ויש לך מה להגיד ישר
אחי תהרוג אותי אם אני מבין אותך
מה אמרתי עכשיו..???
סתם פוסט רגיל
ואני מצטער על אם היה נראה לך שהייתי אולי תוקפני בטרד ההוא בסדר..?
לא התכוונתי...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation