|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יודע מה...
חרא אירוע!!!!
כל הדי ג'יים הבאמת טובים מנגנים פלוס מינוס באותם שעות
זין של דבר
לא הייתי הולך לזה...
הייתי הולך למשהו כמו סנסיישן או טראנס אנרג'י אפילו שיש שם רק שמינית מהדי ג'יים שפה |
זה ממש לא חרא ארוע
יש גיוון של הרבה סוגי מוזיקה וכל אחד הולך לאן שהוא אוהב
אני מצידי הייתי נשאר רק בבמה המרכזית
מה אני צריך יותר מארמין, טיאסטו, מרקו וי, ויוהן חילן
|