NÅgon som brukar lira på oddset
Jag är rätt såld på det och splear ofta.
Tanken med detta thread är att vi som spelar kan lägga lite tips här.
Just nu har jag en kupong .
100 kr satsat 7.33 i odds
ser rätt hyfsat ut. Jag tycker jag har 85% chans till vinst.
Hade en bomben som var väldigt nära att gå in.
Aug-03-2003 13:07
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Morgondagens matcher
nummer/lag/tips/kommentar
76 Odd Grenland - Stabaek ? jag vet inget om norsk fotboll
77 Göteborg - Öster 1 [1,40] Öster ligger sist nuff said
78 Landskrona . Malmö 2 [1.90] taskig form för MFF men det vänder nu i skånederbyt
79 Örebro - Halmstad X [2.70] Sveriges tråkigaste lag ÖSK mot Sypniewski 1-1
80 AIK - Hammarby 1 [2,40] Råsunda spöket
sammalagt 17,24 på allsvenska matcherna
Hypotes A´la Spelbolaget TV4
AIK - Hammarby 1
Råsundaspöket
Markstedt borta
Råsundaspöket
Aug-03-2003 13:39
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
intressant Rosenborg ligger under 0-2
Aug-03-2003 18:56
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Jag är ledsen Kongo men... som du kanske märker är du den enda som skriver och visar intresse av denna tråd... det kan vara så att du hittade ett ämne som folk kanske inte engagerar sig jättemycket i så mitt förslag är att om du vill diskutera vadslagning och fotboll finns det jättemånga bra forum att göra detta i. Ibland gör man en tråd som dör direkt men försök inte hålla igång den själv om ingen annan gör det. No offence!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Jag håller delvis med. Jag spelar inte speciellt mycket men är mycket fotbolls intresserad. Främst av kungliga Djurgården då men och av fotboll i allmänhet också. Skulle vi diskutera DIF skulle det vara annorlunda. Kan tänka mig att vi har en hord av galgar och bajen-svin här på forumet Bra försök Kimpa!
Nu tar vi juggarna!
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Aug-03-2003 22:21
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by hustler
Nu tar vi juggarna!
Absolut.
Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.
Men Newcastle
Aug-03-2003 22:31
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.
Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.
Aug-04-2003 10:56
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Virus
Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.
Jag gillar honom inte.
Visst han gör mål då och då men fan vad han slarvar mycket.
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen
Originally posted by Kongo_kim
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen
Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Aug-04-2003 23:27
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by hustler
Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.
Inte Geert Den Ouden
Andreas Johansson är överskattad men visst Hat-Trick borta mot Enköping på 30 min Bra Jobbat. Sen Dess ingenting
Aug-04-2003 23:39
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Yuck...Svenska Spel suger elefantballe...
Jag håller mig till Expekt, fast för tillfället är det ganska lugnt på spelfronten...Speldjävulen sätter i på allvar när NHL och Premier League drar igång...*längtaaaaaar*