Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Oddset
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003
Be Cool! Oddset

NÅgon som brukar lira på oddset
Jag är rätt såld på det och splear ofta.
Tanken med detta thread är att vi som spelar kan lägga lite tips här.
Just nu har jag en kupong .
100 kr satsat 7.33 i odds

Alliansi - Haka 2 (rätt)
Bayern - Frankfurt 1 (rätt)
Elfsborg - Djurgården 2 (rätt)
Rosenborg - Brann 1 (idag)
Göteborg - Öster 1 (imorgon)

ser rätt hyfsat ut. Jag tycker jag har 85% chans till vinst.
Hade en bomben som var väldigt nära att gå in.

Old Post Aug-03-2003 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Morgondagens matcher
nummer/lag/tips/kommentar

76 Odd Grenland - Stabaek ? jag vet inget om norsk fotboll
77 Göteborg - Öster 1 [1,40] Öster ligger sist nuff said
78 Landskrona . Malmö 2 [1.90] taskig form för MFF men det vänder nu i skånederbyt
79 Örebro - Halmstad X [2.70] Sveriges tråkigaste lag ÖSK mot Sypniewski 1-1
80 AIK - Hammarby 1 [2,40] Råsunda spöket

sammalagt 17,24 på allsvenska matcherna

Hypotes A´la Spelbolaget TV4

AIK - Hammarby 1

Råsundaspöket
Markstedt borta
Råsundaspöket

Old Post Aug-03-2003 13:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Angry

intressant Rosenborg ligger under 0-2

Old Post Aug-03-2003 18:56  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag är ledsen Kongo men... som du kanske märker är du den enda som skriver och visar intresse av denna tråd... det kan vara så att du hittade ett ämne som folk kanske inte engagerar sig jättemycket i så mitt förslag är att om du vill diskutera vadslagning och fotboll finns det jättemånga bra forum att göra detta i. Ibland gör man en tråd som dör direkt men försök inte hålla igång den själv om ingen annan gör det. No offence!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-03-2003 19:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

mjo du har rätt

Old Post Aug-03-2003 19:28  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Jag håller delvis med. Jag spelar inte speciellt mycket men är mycket fotbolls intresserad. Främst av kungliga Djurgården då men och av fotboll i allmänhet också. Skulle vi diskutera DIF skulle det vara annorlunda. Kan tänka mig att vi har en hord av galgar och bajen-svin här på forumet Bra försök Kimpa!

Nu tar vi juggarna!

Old Post Aug-03-2003 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by hustler

Nu tar vi juggarna!

Absolut.
Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.

Men Newcastle

Old Post Aug-03-2003 22:31  Sweden
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Kongo_kim

Bara Andreas Johansson håller sig borta från bollen så.

Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.

Old Post Aug-04-2003 10:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Virus
Va? Han är en av våra bästa spelare, även om han kan vara lite svag i avslutningarna så är han otroligt bra när han kommer rättvänd med bollen. Jag tyckte han var grym i Partizan-matchen.

Jag gillar honom inte.
Visst han gör mål då och då men fan vad han slarvar mycket.
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen

Old Post Aug-04-2003 11:28  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jag kan fortfarande inte glömma hans miss hemma mot Elfsborg förra säsongen när hann står en halvmeter från mållinjen och nickar i stolpen

Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.

Old Post Aug-04-2003 23:27  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by hustler
Det kan hända den bästa. Adde är stabil och levererar. Inte ofta kanske men han är pålitlig och en av dem bästa Djurgården har. Därmed basta.

Inte Geert Den Ouden

Andreas Johansson är överskattad men visst Hat-Trick borta mot Enköping på 30 min Bra Jobbat. Sen Dess ingenting

Old Post Aug-04-2003 23:39  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Yuck...Svenska Spel suger elefantballe...

Jag håller mig till Expekt, fast för tillfället är det ganska lugnt på spelfronten...Speldjävulen sätter i på allvar när NHL och Premier League drar igång...*längtaaaaaar*

www.laszlo.se

Old Post Aug-07-2003 19:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Oddset
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help ID [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSwitch - "A Bit Patchy" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:26.

Forum Rules: