אוי אוי אוי... צח צח צח...
איך כולם שכחו את היום הולדת שלך שהייתה אתמול?!
חוצפה לבושה
אם הייתי פה אתמול הייתי פותח...
ואתה סטלן איך עשית לי באוטו של אור אתמול בוא כנס ואז הוא התחיל להתשגע שם ולצעוק דברים לא מובנים!!
קיצר... אני מקווה שהיה לך אחלה יום הולדת...
וסוף סוף אתה חוקי... כל הכבוד לך
___________________
.
Aug-13-2003 12:59
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
מזל"ט צח..
פרו ורבו...
תיזהר מכרישים בים
Aug-13-2003 13:00
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
צצצצצצצצחחחחח הייתה לך יומולדת ולא אמרת?
בכל מקרה מזל טוב אחי...
תעשה חיים
___________________
Aug-13-2003 13:54
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
מה זה??!?!?! איך אייסיקיו לא הודיע לי?!?!?! אתמול יומולדת שמייח אח"ש , היית אומר היינו מארגנים מפגשון בגעש