Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Någon annan som får rysningar/gåshud av att
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001
Någon annan som får rysningar/gåshud av att

kolla in någon förjävla fet konsert?

det händer mig varje gång jag ser någon konsert på tv, alltså då pratar jag inte typ allsång på skansen.
Det är väl att jag kan lätt leva mig in av hur det är att vara där, med värmen från folket, höga ljudvolymen, eventuella ljusshower, jumbotron-tv's, mängden folk som är för att se samma artister spela.

och detta gäller inte bara en musikgenre utan alltifrån heavy metall till trance från hiphop till gitarrpop.

känslan är otrolig och jag ångrar ibland att jag inte går oftare på konserter.

Old Post Aug-18-2003 09:52  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

say mums

håller med till 100%...sån känsla att vara där ska bli riktigt fett på mysteryland

Old Post Aug-18-2003 10:30 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Självklart får man rysningar av att kolla på feta konserter.
Längtar till höstens höjdpunkter (Devotion & The Lab), kommer bli maxxat.

Old Post Aug-18-2003 10:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gate 42
Självklart får man rysningar av att kolla på feta konserter.

jepp men inte bara trance, allt som man tycker är riktigt riktigt bra

Old Post Aug-18-2003 10:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Selvfølgelig.Hørte på et sample fra The Horrorist som akkurat hadde gjort ferdig opptredenen sin @ Terrordome i Nederland.MC Drokz spør om Oliver(hans egentlige navn) har noe å si til folket,og han svarer med å brøle "WAS IST LOS,DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" og "EXTREME TERROR!!!!", som er to linjer fra den terror-klassikeren DJ Skinhead -Extreme Terror. Responsen fra publikum fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

Old Post Aug-18-2003 10:50  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

ooh yeah

Old Post Aug-18-2003 10:56  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Selvfølgelig.Hørte på et sample fra The Horrorist som akkurat hadde gjort ferdig opptredenen sin @ Terrordome i Nederland.MC Drokz spør om Oliver(hans egentlige navn) har noe å si til folket,og han svarer med å brøle "WAS IST LOS,DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" og "EXTREME TERROR!!!!", som er to linjer fra den terror-klassikeren DJ Skinhead -Extreme Terror. Responsen fra publikum fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

haha den där låt är extremt hårt de spinnade det på en fundraising-grej jag varit på innan min semester.
när publiken hörer första samplen går allt sönder

men jag har det hela tiden..
ganska ofta oxo när jag står mitt i publiken själv

Old Post Aug-18-2003 11:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

får typ alltid rysningar när jag hör introna som DJ'arna har på trance energy

Old Post Aug-18-2003 11:45  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by dbl
får typ alltid rysningar när jag hör introna som DJ'arna har på trance energy

jag mé
speciellt dumonde @ trance energy 02 introt, där hörs the orange theme melodin i bakgrunden o som senare mixas till orange theme (moonmans orange juice remix)
så mäktigt

Old Post Aug-18-2003 12:21 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by ScuL
haha den där låt är extremt hårt de spinnade det på en fundraising-grej jag varit på innan min semester.
när publiken hörer första samplen går allt sönder

Jepp,den er sannsynligvis det hardeste jeg har hørt i mitt liv,går vel opp i 300 BPM eller no sånn

Et annet godt eksempel: hørte på Ferry Corsten Mixed Live CDen idag,og når han drar ned volumfaderen helt på Punk og publikum bare synger videre (flere ganger), ja da kan man ikke la være å smile,selv om man egentlig ikke like Punk i det hele tatt.

Old Post Aug-18-2003 15:25  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jo jag får rysningar i ryggen när jag kollar på steves film från trance energy med johan gielen.. när de spelar "breathing" och alla håller upp sina tändare/lys grejer..

Old Post Aug-18-2003 16:18  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by ShyTrance
jag mé
speciellt dumonde @ trance energy 02 introt, där hörs the orange theme melodin i bakgrunden o som senare mixas till orange theme (moonmans orange juice remix)
så mäktigt

jo det där är så jävla fett ...

Old Post Aug-18-2003 16:20  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Någon annan som får rysningar/gåshud av att
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRvdBeuken - HQ Radio FreshFM - 02-09-2004 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Out There" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:57.

Forum Rules: