Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bilder från Istanbul
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000
Bilder från Istanbul

Halloj, jag är nu tillbaka från min lilla resa till Istanbul och spelningen jag hade med Johan Gielen

Det hela var en fantastiskt upplevelse och jag hade jävligt roligt. Skrev ner lite grann i mitt forum här

Lite för trött att pränta ner alla mina intryck från resan just nu så jag postar en liten länk till ett par bilder jag lyckades ta. JAg kommer lägga upp fler bilder efterhand att jag får tag på dem och förhoppningsvis kommer jag få tillgång till video och ljud inspelningar också. Johan Gielens spelning kommer att sändas på ID&T på Lördag runt 20:00 enligt han själv. Jag kan rekommendera den

Klicka här för att se lite bilder

http://www.di.fm

Old Post Aug-25-2003 21:28 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha...

Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också...

Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck...

Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen...

Old Post Aug-25-2003 21:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then

Old Post Aug-25-2003 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hehe cooolt! o grattis till en bra spelning =)

ser fram emot en rip, måste höra något av den berömde DJ Irish!

Old Post Aug-25-2003 21:46  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha...

Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också...

Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck...

Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen...

Hahaha, jomen, jag träffade dina Turkiska vänner Du träffade dem på Trance Energy i år va? Riktigt roliga killar hehe.

Jupp, de hade tydligen 4:a DV kameror. En i ett fönster mittemot scenen på andra sidan gården. En vid DJ-bordet plus 2 killar som sprang omkring med dem lite varstans. Kan nog vara ganska intressant att se resultatet. Dock är det nog en risk att man kan se mig flippa omkring som en tok på scenen under Gielens set.

Och ja, Gielen var inte för glad imig efter mitt set var över ehem... Även om han inte visade det öppet mot mig.

Old Post Aug-25-2003 22:05 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

quote:
Originally posted by ice_key
Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then

Stället var riktigt stort. Det var ju utomhus och det är där folk som Carl Cox, Sven Väth, Paul van Dyk etc brukar spela. Plus diverse hårdrocksband om man går enligt affischerna uppe i VIP arean.

Tror där var runt 800 pers den kvällen och majoriteten höll sig på dansgolvet hela kvällen vilket medförde en riktigt trevlig stämning.

Det är en ny spelning på Gorgeous planerad i Oktober/November men den är inte definitiv än. Jag lär meddela om det blir av

Old Post Aug-25-2003 22:16 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

GRATTIS för en bra spelning... ball att gielen blev lite lack på dig

hehehehhe.. hoppas man får se videon/höra spelningen snart

Old Post Aug-25-2003 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Salem aleykum, I'm Mustafa from Istanbul

Old Post Aug-25-2003 23:29  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Låter trevligt
Jag är nyfiken när det finns livesets

Old Post Aug-26-2003 01:39  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Fan va najs mannen du kommer bli stor stor så småningom!

Old Post Aug-26-2003 05:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

galet osv

KESO!

Old Post Aug-26-2003 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cow
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2002

wow.
Irish, det går ju bra för daj
låter som det inte va det rätta att spela bra inför
Johan Svartsjuk Gielen, tillräckligt känd som han e kunde han ha hjälpt daj me kontakter :P
såg ut som ett fett ställe du spela på

om inte Deep banden inte har möglat så kommer filmen så fort jag e klar me körkorts bajset

..nån som vet hur man ändrar den flaggan där nere som visar vilket land man kommer ifrån?

Old Post Aug-27-2003 19:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bilder från Istanbul
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:02.

Forum Rules: