|
Re: För mycket pers här..
| quote: | Originally posted by Endre
Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. Folk får chilla lite tycker jag. Jag är tung konservatist och att det rinner in folk här som sirap är gör inte saken bättre så det är ganska synd, om man tänker på tiderna för 1 år sen. Ta inte illa upp nån men jag behövde säga detta.
|
Maybe needlees to say but I second that. Inget fel på att SWETA blir större men håll det på en vuxen nivå, annars kan man lika gärna hänga på TC och trance.nu istället. Är så innerligt trött på alla LOL-inlägg, fotbolls/brud-snack m.m. Om folk hade klarat av att hålla sig till tråden avsett för sådant, nämnligen klotterplankstråden, hade det varit sin sak men förnärvarande startas många oerhört meningslösa och OT-trådar som gör att stället börjar likna Lunarstorm. Jag vet inte om det kanske är dags generationsskifte men om det fortsätter finner iaf jag nya vägar att inhämta livsviktiga kunskaper inom tranceområdet.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|