|
haha..wat was jij toch camerageil mannetje..!
en idd..het was echt zwaar relaxed...ik had maar geen thread gemaakt omdat ik die eer aan jou wou overlaten Mr. Partyhardy 
vond Sven Väth idd echt top! Billy Nasty had z'n trukendoos maar op een kier gezet, want erg veel kwam er niet uit vond ik...jammur..
en vooral Dimitri..wat een minne maar jah....ik heb echt een toffe avond gehad...many thx to Bellie, Marieke, Dwight en Susanna!! 
heb niet veel zin om er dieper over in te gaan, want ik kan nog niet zo goed nadenken..tralalalaaaa 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|