Ojoj detta blir off-topic... men vad jag har för mig så finns det inga ontopic regler på forumet så... :-)
Igår var jag ute på natten, och det var ruskigt klar himmel så man såg alla stjärnor... och till min förvåning så ser jag en kombination av stjärnor som såg ut som en division som min bild nedan (forumets formattering förstör min bild.. de två stjärnorna ovan och under ska vara centrerade förstås....)
*
*********************
*
Någon som vet om den stjärnhopen har något namn?
Förresten på tal om detta..., id-t's sensation är ju nog världens största party... men tror ni att det är universums störst party... på en planet långt fjärran härifrån har de kanske i just denna stund ett ännu större party =)... och gielen ser ju faktiskt ut som han är från någon annan planet i sina vita slim-linne =)
[COLOR=darkblue]
Last edited by sipowitz on Sep-17-2003 at 10:34
Sep-17-2003 10:27
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
vad har du rökt/druckit?
i Holland håller en kommun på med att bygga en UFO-flygplats.
här är det:
iaf.. i natt tog någon följande bilden:
hehe
många människor ringde polisen och tidningar & radion kom ner för att se vad som hände. alla trodde det var sant.
slutlig var det Holländska Canal+ som gjorde en promotions-stunt för deras nya science-fiction serien
Konstigt att detta kommer upp just nu - var i måndags på en "föreläsning" om UFO's.
En kille från ufo-sverige (tror jag att de kallar sig) kom och snacka lite om hur de undersöker när folk tror sig att ha sett UFO. Oftast är det ju ngt annat de har sett
Han hade också med lite film-utklipp där folk berättar om deras "UFO-sightings". Höjdpunkten var helt klar när en psykolog berätta om ett "UFO" han hade sett när han körde bil: två röda prickar som kom mot honom, men stannade till när han stoppade bilen och steg ut för att närmare undersöka "UFO:t" ("de [röda prickarna] bara svävade där"). Men då han (efter ~20 min) själv började köra iväg igen, flög "UFO:t" också iväg
(Föreläsaren berättade också att Telia hade en mast med två röda lampor i närheten där... vilket sammanträffande.)
Sep-17-2003 12:11
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte
GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-)
Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga
;-)
Sep-17-2003 17:24
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Location:
quote:
Originally posted by sipowitz
GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-)
Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga
;-)
Hey, sorry.. men var lite skoj o passade så bra.
Tänkte upprätta mig själv, men det var inte lätt att hitta nån bra site med stjärntecken, mest massa skit om horroskop o sånt bjäfs..
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Sep-17-2003 18:52
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Location:
Svanen.. det bör vara svanen du sett.
Den ligger mellan Pegasus och lyran och består av 5-7 stjärnor i rad plus två på var sin sida om "strecket"
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Sep-17-2003 19:30
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by dbl
spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte
hehe .. tänkte det samma, bara en bug i matrix ju japp, ingen fara! men lova att skriva här om ni blir anfallen av en/några
___________________
KESO!
Sep-19-2003 14:23
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)
Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???
Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph
Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...
ps. ja nu vet jag varför jag känner igen sipowitz..... du bodde ju på Gnoooboo (kontinenten)
Fan vi e från samma planet... eller var du från 6e månen ? många som kommer från 6e månen Krusk som sen har flyttat till Gnoooboo... måste va du... du som uppfann Kruska som du antagligen tog med till Tellus och döpte om det till fiberrik havregrynsgröt, det var väl sen som du blev bannlyst till dom yttre gasmolnen för du hade för stort utlopp av just gaser efter att ha ätit för mycket kruska... du var fan med på nyheterna om de ds.
Last edited by SteveTranz4ever on Sep-19-2003 at 19:24
Sep-19-2003 19:13
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)
Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???
Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph
Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...
Hmmsi, jag hittade denna oredigerade bilden.. d.v.s. originalbilden, är det inte så att alla på planet GnorrFph har gielen på loftet?