Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Stjärnbild
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Stjärnbild

Ojoj detta blir off-topic... men vad jag har för mig så finns det inga ontopic regler på forumet så... :-)

Igår var jag ute på natten, och det var ruskigt klar himmel så man såg alla stjärnor... och till min förvåning så ser jag en kombination av stjärnor som såg ut som en division som min bild nedan (forumets formattering förstör min bild.. de två stjärnorna ovan och under ska vara centrerade förstås....)


*


*********************


*

Någon som vet om den stjärnhopen har något namn?





Förresten på tal om detta..., id-t's sensation är ju nog världens största party... men tror ni att det är universums störst party... på en planet långt fjärran härifrån har de kanske i just denna stund ett ännu större party =)... och gielen ser ju faktiskt ut som han är från någon annan planet i sina vita slim-linne =)
[COLOR=darkblue]

Last edited by sipowitz on Sep-17-2003 at 10:34

Old Post Sep-17-2003 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

vad har du rökt/druckit?

i Holland håller en kommun på med att bygga en UFO-flygplats.
här är det:



iaf.. i natt tog någon följande bilden:

hehe

många människor ringde polisen och tidningar & radion kom ner för att se vad som hände. alla trodde det var sant.
slutlig var det Holländska Canal+ som gjorde en promotions-stunt för deras nya science-fiction serien


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Sep-17-2003 11:27  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

coolt med en UFO landning


___________________

Old Post Sep-17-2003 12:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA



Registered: Sep 2001
Location: NGC-6543 TekniskFysik - levande lik!

Konstigt att detta kommer upp just nu - var i måndags på en "föreläsning" om UFO's.
En kille från ufo-sverige (tror jag att de kallar sig) kom och snacka lite om hur de undersöker när folk tror sig att ha sett UFO. Oftast är det ju ngt annat de har sett

Han hade också med lite film-utklipp där folk berättar om deras "UFO-sightings". Höjdpunkten var helt klar när en psykolog berätta om ett "UFO" han hade sett när han körde bil: två röda prickar som kom mot honom, men stannade till när han stoppade bilen och steg ut för att närmare undersöka "UFO:t" ("de [röda prickarna] bara svävade där"). Men då han (efter ~20 min) själv började köra iväg igen, flög "UFO:t" också iväg

(Föreläsaren berättade också att Telia hade en mast med två röda lampor i närheten där... vilket sammanträffande.)

Old Post Sep-17-2003 12:11  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte


___________________
Daniel

Old Post Sep-17-2003 12:46  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer



Registered: May 2003
Location:

Mr sipowitz, läs denna tråden: http://www.tranceaddict.com/forums/...196#post1838196
Det är faktiskt inte nyttigt med droger..


___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery

Old Post Sep-17-2003 12:59  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by chjo
Mr sipowitz, läs denna tråden: http://www.tranceaddict.com/forums/...196#post1838196
Det är faktiskt inte nyttigt med droger..


GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-)

Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga


;-)

Old Post Sep-17-2003 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer



Registered: May 2003
Location:

quote:
Originally posted by sipowitz
GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-)

Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga


;-)


Hey, sorry.. men var lite skoj o passade så bra.
Tänkte upprätta mig själv, men det var inte lätt att hitta nån bra site med stjärntecken, mest massa skit om horroskop o sånt bjäfs..


___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery

Old Post Sep-17-2003 18:52  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer



Registered: May 2003
Location:

Svanen.. det bör vara svanen du sett.

Den ligger mellan Pegasus och lyran och består av 5-7 stjärnor i rad plus två på var sin sida om "strecket"


___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery

Old Post Sep-17-2003 19:30  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by dbl
spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte


hehe .. tänkte det samma, bara en bug i matrix ju japp, ingen fara! men lova att skriva här om ni blir anfallen av en/några


___________________

KESO!

Old Post Sep-19-2003 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)

Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???





Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph




Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...




ps. ja nu vet jag varför jag känner igen sipowitz..... du bodde ju på Gnoooboo (kontinenten)
Fan vi e från samma planet... eller var du från 6e månen ? många som kommer från 6e månen Krusk som sen har flyttat till Gnoooboo... måste va du... du som uppfann Kruska som du antagligen tog med till Tellus och döpte om det till fiberrik havregrynsgröt, det var väl sen som du blev bannlyst till dom yttre gasmolnen för du hade för stort utlopp av just gaser efter att ha ätit för mycket kruska... du var fan med på nyheterna om de ds.


___________________
www.Steveheden.se

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-19-2003 at 19:24

Old Post Sep-19-2003 19:13  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)

Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???





Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph




Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...



Hmmsi, jag hittade denna oredigerade bilden.. d.v.s. originalbilden, är det inte så att alla på planet GnorrFph har gielen på loftet?

Old Post Sep-19-2003 19:24  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Stjärnbild
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAWSOME ferry corsten tune Please ID from Gods kitchen 2003 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRui Da Silva - "The 4 Elements: Earth" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!