|
Re: Re: Waarom Tiesto Ruled.....
| quote: | Originally posted by Jukx
Nou.. toch hebben ze niet op alle punten ongelijk hoor Henkie...
Laat ik trouwens voorop stellen dat ik Tiesto een GOEDE vind!
Maar toch:
Tiesto is zeker niet de founder van trance... trance bestaat namelijk al veeeel langer (engeland, duitsland). In nederland is trance eigenlijk pas laat populair geworden en omdat Tiesto alsmede trance-in-zijn-algemeenheid ongeveer tegelijkertijd zijn doorgebroken, zien sommige mensen hem wel eens als "de oprichter" van trance. Maarja voor zover dit waar is, zou dit alleen in Nederland gelden natuurlijk, en niet voor trance in het buitenland.
Tiesto staat zeker niet bekend om zijn goeie mix-kwaliteiten...
tuurlijk, hij kan heus wel uitstekend mixen anders zou hij niet zo bekend zijn. maar het is mixen is in ieder geval niet zn sterke kant.
Waar die wel goed in is:
Produceren; wat trance betreft vind ik hem echt 1 van de beste producers die er rond lopen... zn remixen zijn altijd superstrak en dat die dan ook ff zo'n nummertje als Flight 643 ertussendoor maakt!! Echt een heel erg innovatief nummer voor zo iemand als Tiesto...
Hij voelt het publiek altijd perfect aan.. hier staat die ook om bekend. Ook zijn charisma is een heel sterk punt van hem... altijd als Tiesto ergens staat te draaien is toch altijd van: wooow, Tiesto is aan het draaien!!
Ik vind het ook onzin om te zeggen dat tiesto commercieel draait!! (zij zeiden zeker dat Paul van Dyk the man was, ofnie???) Ik heb dus een paar tracklists gezien van PVD's laatste sets, nou dat is pas COMMERCIEEL zeg!!! jezus, als je dan tiesto commercieel durft te noemen ben je echt niet goed bij je hoofd!!
conclusie: TIESTO IS GEWOON EEN GOEIE DJ!!!
owkee, hij heeft af en toe zn minpuntjes, maarja wie niet! |
IDD. klopt als een bus...Sterke post man