|
|
|
|
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
Krijgen we weer al het gezeik opnieuw??????? De niet-commerciele mensen, die gewoon naar feesten gaan enzo hebben die plaat al 100 keer gehoord en al een paar maanden geleden.de plaat begint een beetje oud te worden en wordt nu pas op single uitgebracht.En hij is denk niet te happy om echt een hit te worden. Dj jean-lift me up(KUT NUMMER),maar wordt wel een hit door het deuntje en in 643 zit niet echt een deuntje waardoor TMF publiek hem gaat kopen.
Greetz Muppet
|
|
Jul-04-2001 08:11
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Tiesto is idd niet vies van een beetje commercie. Maar waarom ook niet. Het verdient lekker. En de radioversie van Flight 643 is geen commerciele remix, maar een ingekorte versie (wel jammer, maar niets aan te doen)
De versie van Silence die commercieel is gegaan, is waarschijnlijk de de Airscape Remix (volgens mij)
Jul-04-2001 09:05
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Robvef
De versie van Silence die commercieel is gegaan, is waarschijnlijk de de Airscape Remix (volgens mij) |
inderdaad, laat die dago maar ff op airscape gaan schijten en niet op tiesto, die versie van tiesto is alleen op id&t radio te horen en niemand van de commerciele kids kent die verder
heeft iemand trouwens die radio edit van flight 643 voor mij??
thx
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
Jul-04-2001 11:30
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:43.
Forum Rules: