|
Ik moet hier nog ff over nadenken, want ik kan trance eigenlijk niet goed vergelijken met de eurodance/happy hardcore/rave/etc.
Dus aan de ene kant heb ik dan Cafe Del Mar, Silence, Gouryella, etc en aan de andere kant Dune - Millions Miles From Home, Charly & Theo - Wonderfull Days, etc en dan hebben we ook nog erg goede nummers van Moby, The Prodigy, Underworld, Snap, etc.. Lastig 
En DJ_Massive heeft idd gelijk over het stemgedrag.. ik denk ook dat veel "recente" nummers hoog gaan scoren, dus hopelijk staan er nog genoeg echte klassiekers in.
|