mera fester till folket --------------------------------------- Datum: 08/11 Plats: Nationernas hus i Linköping Tid: 21:00-03:00 Pris: 120 kr (förköp) 150 kr i dörren (vid mån av plats) Åldersgräns: 16 Line up: - Mike Shiver - Christian Rusch - Daniel White - Jonathan Griip --------------------------------------- trevligt
___________________ Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Sep-30-2003 at 13:33
har linköping blivit värsta feststället nu helt plötsligt?
___________________ man with no sig
quote:Originally posted by reveal har linköping blivit värsta feststället nu helt plötsligt? this is the place to be mannen, with no sig
känner inte till de två senare namnet men de verkar helt okej kan tänkas att man dimper förbi, e ju inte allt för långt från pjox födelsedag osv
___________________ Daniel
det finns snygga partytjejer i linköping va??
quote:Originally posted by dbl hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg fan också... va nog bara en dröm du din galning.. nu gick jag på det dära Busigt
jaha, det lär bara bli ja som drar på det här.. ok ok... ja får komma tebaka med en partyrapport samt att ja ska uppdatera TVÅ speciella listor förresten kan nämnas att Andreas från Rotor kommer och gäst-dj:ar
Synd att man inte har några pengar och att det inte är i stockholm, lät ju rätt kul ananrs Vill röra på mig till lite bra musik, va jö länge sen sist
quote:Originally posted by dbl hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg fan också... va nog bara en dröm Grr... I runt en tiondels sek. trodde jag att det äntligen skulle hända nåt i GBG.
___________________ The fears of the past are the dreams of the future