Wij begrijpen hoe belangrijk het is verbinding te kunnen maken met MSN Messenger en uw contact personen terug te vinden.
Onlangs heeft een technisch probleem met één van de servers invloed gehad op de account informatie van een kleine hoeveelheid MSN gebruikers. Wij verontschuldigen ons voor de uitzonderlijke lange wachttijd, en wil u ervan verzekeren dat wij ons uiterste best doen om zoveel mogelijk informatie te herstellen.
Nogmaals willen wij onze excuses aanbieden voor alle ongemakken en onduidelijkheden dat dit probleem heeft veroorzaakt. Wij verplichten ons ertoe een snelle, gratis en betrouwbare dienst te leveren.
Met vriendelijke groet,
MSN Nederland
WOOOOOOOT IK BEN EEN UITVERKORENE!!!!!
*applaus* voor microsoft! you did it again!
Ow nu doet me account het helemaal nie! damn ik moet dat meisje toch spreke! ik wordt hier wel in immateriel geschaadt gdvd.
Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)
Bij mij doet MSN het nu ook niet, vanmiddag kon ik nog wel inloggen maar mijn hele contactlist was verwijderd. Die kleine hoeveelheid gebruikers is volgens mij toch wel vrij groot, want op school hoorde ik veel meer mensen die ook niet konden inloggen.
WTB.
Jul-05-2001 18:09
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
quote:
Originally posted by WTB Bij mij doet MSN het nu ook niet, vanmiddag kon ik nog wel inloggen maar mijn hele contactlist was verwijderd. Die kleine hoeveelheid gebruikers is volgens mij toch wel vrij groot, want op school hoorde ik veel meer mensen die ook niet konden inloggen.
WTB.
weeje wat je moet doen.. ze allemaal der weer inzette.. dan signout doen.. voila! zijn ze weer weg! DIe hele fucking server shit van microsoft suckt gewoon! lekker hoor!
T beste is gewoon w8e.. damn.. wat moete al die meidjes nou niet denken die er de balle verstand van hebbe die gaan helemaal flippe.. omg! ik zal ze troosten...