Probleem met Mixmeister
Plz help me ff snel, ik wil nog een CD'tje branden voordat ik maandag op vakantie ga
Het zit zo: Ik heb met Mixmeister een leuk mixie in elkaar geflanst, maar nu wil ik em branden. Als je de mix af hebt kopieer je em naar je C. Dan is het een groot bestand. Ik heb daarna een beetje zitten kutten met het in stukjes knippen. Uiteindelijk heb ik het met mn brandprogramma gedaan (WinonCD). Ik helemaal blij. Ik ging em branden, stop em in mn stereo, kan ie em niet lezen en het is toch echt een audio bestand. Kijk ik op mn PC is die hele CD nog leeg!!! Ik snap er niks van, dus ik alle nummertje gerenamed naar mp3 (het waren dus WAVE-bestanden). Dus ik weer opnieuw gebrand, doet ie het weer niet.
Weet iemand waar hier het probleem kan liggen, want ik snap er niks meer van
THANX!
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|