|
Re: Marco V 'In Charge 3'
| quote: | Originally posted by Pumaz
Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site...
Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS!
Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan. |
Da's pas een vriendelijke geste van u, dank u Pumaz!
Hoewel het gratis is en dichtbij de deur voor mij, ga ik toch passen.
Datum is 31 oktober trouwens, voor de geïnteresseerden.
|