Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Op zaterdag 12 mei hebben duizend liefhebbers als eerste hun Sensation kaartje kunnen kopen.
Om 8 uur ’s ochtends en zelfs ruim daarvoor stond het bij de Free Record Shop afgeladen met mensen die voor één ding kwamen; Special Treatment tickets.
Wat de Special Treatment inhield wist nog niemand, tóch zijn mensen stad en land afgerezen om zo’n kaartje te bemachtigen, deze waren dan ook binnen no-time uitverkocht.
In de afgelopen weken heeft ID&T bekend gemaakt waar de Special Treatment bezoekers op kunnen rekenen, voor de duidelijkheid hier nog een opsomming van de privileges die de gelukkige bezitters van een Special Treatment ticket bezitten:
- Een eigen ingang, ingang “F”, die al om 20.00 uur open gaat (een uur voordat de reguliere ingangen open gaan).
- Exclusieve Special Treatment lounge met een indrukwekkend uitzicht op het hoofdpodium.
- Speciale bar, alleen voor Special Treatment bezoekers.
- Rondleiding ’s middags in de Amsterdam ArenA, waarin je een exclusieve blik achter de schermen krijgt van Sensation (alleen voor diegenen die zich ingeschreven hebben, kijk voor de lijsten op www.sensation.nl bij de sectie “news”).
- Een “Special Treat” om mee naar huis te nemen aan het einde van de avond.
en is dat alles???nou nou wat speciaal zeg...en daarvoor moet je s'nachts in de kou staan hehehe LDLDLD
Jul-07-2001 01:03
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars
naja
id&t doet het goed NOT!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
Only The Nutted Remain
Jul-07-2001 01:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
quote:
Originally posted by Akira
- Rondleiding ’s middags in de Amsterdam ArenA, waarin je een exclusieve blik achter de schermen krijgt van Sensation
Ah dat had ik nu graag gewild!
quote:
Originally posted by Akira
- Een “Special Treat” om mee naar huis te nemen aan het einde van de avond.
hmmmmmm, een lekker wijf??
___________________
Sasha!
Jul-07-2001 07:48
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
quote:
Originally posted by Akira Sensation special treatment wat een lachertje
Past het goed bij sensation zelf he
LoL special treatment ingan "F" je bedoelt "S" (suckers) mwohahaha.
hehe, lache.. Dat betaal je 100 piek extra voor... 50 piek voor een cd ofzo die je mee krijgt en 50 voor....de rest
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-07-2001 09:11
mpost
tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands
Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor!
Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje.
Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch?
Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken.
Jul-07-2001 09:54
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by mpost Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor!
Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje.
Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch?
Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken.
Klopt, sorry...dat waern de VIP kaarten waar ik t over had...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-07-2001 10:46
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by mpost Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor!
Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje.
Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch?
Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken.
Ja en daarvoor moest je fuckong vroeg je bed uit....en zoalng je sensation kan afkraken is het LEUK !! dus lekker zeiken is geweldig
Jul-07-2001 11:20
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Re: Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
quote:
Originally posted by Partyhardy! hmmmmmm, een lekker wijf??
was t maar zo'n feest
Jul-07-2001 11:21
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
Als we toch aan het zeiken zijn...
Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen Maar het was het lezen waard...
En over die special-treatment...Liever niet dan wel
Originally posted by -=WVG=- Als we toch aan het zeiken zijn...
Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen Maar het was het lezen waard...
Hehe, ja jammer he!! Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja!
___________________
Jul-07-2001 11:33
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
quote:
Originally posted by Jukx
Hehe, ja jammer he!! Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja!
Inderdaad, Henkie mag ie nog heel ff open kerel...???