maar I (L) armin op het moment dus ik denk dat ik wel ff kom buurten
___________________
Ga eens dood!
Oct-12-2003 13:31
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
He Frans, vanwaar die plotselinge liefde voor trance?
Oct-12-2003 13:34
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
heb altijd veel trance geluisterd! de cd's van iris zijn hier allemaal helemaal op gedraaid!
ben nu het gebeuq enzo ff helemaal zat, en goede hardcore feesten zijn er ook bijna niet meer te vinden af en toe nog een goed terrorfeest maar meer ook niet.
dus voor mij de laatste tijd weer lekker trance en techno.
ik vind armin weer helemaal top sinds ultrashock waar hij een superset neerzette!! en 3 weken erna in antwerpen was hij ook weer top! (en ja san heeft me meegesleept naar die feesten, denk dat je daar op doelt )
___________________
Ga eens dood!
Oct-12-2003 13:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama
En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-12-2003 16:05
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
Ik ben ook aanwezig!!! maar "in spirit"! bah, echt kut dat ik al deze armin feestjes mis! Amerika is denk ik niks voor mij!
___________________
Oct-12-2003 18:17
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!
donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)
echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik wéét gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens.
___________________
Progressive
Hard = goed
Oct-12-2003 18:33
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Maybe ben ik er ook wel, als er zoveel mensen komen. Lijkt me gezellig
Dan zaterdag maybe Nexus, en zondag voetbaltoernooi
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-13-2003 07:27
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
Ik ben er beslist bij, en met een beetje mazzel Engeltje deze keer ook weer!