Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dopning
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden
Arrow Dopning

Tycker det skulle vara intressant att höra från er vad ni tycker om dopning, speciellt från er som anser att man bör få ta vilka substanser som helst.

Jag tycker att dopning är något av det mest osportsliga som finns, och hör inte hemma någonstans.


___________________
man with no sig

Old Post Oct-17-2003 12:25 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

håller med.. ytterst osportsligt.

bara loosers som håller på med sånt

Old Post Oct-17-2003 12:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen

stabila grejer det där mina vänner, jag äter dopning 5 gånger om dagen och 3 gånger om natten. snart är jag lika grym som @rnold schw@rzenegg3r.

Old Post Oct-17-2003 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.



Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla

hmm.. själva preparaten borde väl inte va förbjudna tycker jag... upp till var och en vad dom vill stoppa i sig...
men det är helt rätt att stänga ute brukare från tävlingar eftersom det är osportsligt att tävla om man brukat prestationsförhöjande preparat...


___________________

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se


Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-17-2003 15:21  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

jag själv skulle vilja se ett olympiskt spel i dopning, eller ah, vm i dopning

typ som dem har "special olympics"

tänkt på det rätt länge, fan va coolt det skulle vara!

lite som med f1 med människokroppar.. får se vilken tillverkare som är bäst

Old Post Oct-17-2003 16:35 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction



Registered: Mar 2002
Location: Stockholm

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,377425,00.html

Old Post Oct-18-2003 17:08  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC



Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden

quote:
Originally posted by lonne
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,377425,00.html


FY FAN! fast ändå jävligt bra jobbat av dom att ha isen i magen o vänta så många månader innan dom slår till! hoppas alla åker dit! och hoppas verkligen att ingen i vårat (allt för?) framgångsrika landslag åker dit...

Old Post Oct-18-2003 17:23  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: stockholm

quote:
Originally posted by Dioxys
jag själv skulle vilja se ett olympiskt spel i dopning, eller ah, vm i dopning

typ som dem har "special olympics"

tänkt på det rätt länge, fan va coolt det skulle vara!

lite som med f1 med människokroppar.. får se vilken tillverkare som är bäst


håller med dig totalt!
om dom trycker i kossor en massa preparat som vi sen får i oss genom köttet (typ belgian blue)... så tycker jag att männsiskor helt klart borde få stoppa i sig preparaten på en gång utan att behöva äta kossa

plus att det skulle vara så jävla kul att kolla på helt sjukt starka och snabba människor.
inför superhårda kontroller på alla tävlingar och anordna ett anabola-OS

skulle utan tvekan få högst tittarsiffror. människor som exploderar av ansträngning i direktsänd teve kan väl ingen säga nej till att se?


___________________
bring the power back to the streets, where the people live
http://teknique.se

Old Post Oct-19-2003 13:09  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoMoreTears
tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Oslo, Grønland politikammer..

Man kan ikke gjøre anabole steroider lovlig. Spiser man nok kan man bli sinnsykt agressiv og det går utover andre igjen. Her snakker vi om ukontrollerte greier. Hva er problemet? De som vil ha tak i det får tak i det. Selvfølgelig er det alltid en eller annen dust som overdriver og mister kontrollen... Personlig bruker jeg nå noe som heter dianabol, ca. 50 mg om dagen.
Det er greit at det er usportslig i konkurranse sammenheng, men hvis man ikke har lyst til å tilbringe halve livet sitt på treningstudio før man får litt muskler så må man få lov til å spise det man vil.
De som tror at folk i toppidretten er dopingfrie må tro igjen. De er profesjonelle på å skjule at de har brukt doping... 90% av alle langrennsløpere, syklister osv som er med i ol (os), vm o.l. er dopet på epo o.l. Tro meg eller ikke...


___________________
When I play the cords with my dick, Fantastic tunes can be heard...

Old Post Oct-21-2003 00:02  Norway
Click Here to See the Profile for NoMoreTears Click here to Send NoMoreTears a Private Message Add NoMoreTears to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoMoreTears
tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Oslo, Grønland politikammer..

quote:
Originally posted by tjockis
håller med dig totalt!
om dom trycker i kossor en massa preparat som vi sen får i oss genom köttet (typ belgian blue)... så tycker jag att männsiskor helt klart borde få stoppa i sig preparaten på en gång utan att behöva äta kossa

plus att det skulle vara så jävla kul att kolla på helt sjukt starka och snabba människor.
inför superhårda kontroller på alla tävlingar och anordna ett anabola-OS

skulle utan tvekan få högst tittarsiffror. människor som exploderar av ansträngning i direktsänd teve kan väl ingen säga nej till att se?


Du ser på supersnabbe menesker allerede... Det er så langt de har klart å komme med doping.. Carl Lewis, Ben Johnson, Bjørn Dælihe, Ulvang, Coleman... De holdt seg alltid innenfor sikre rammer så de ikke fucka up kroppen... Avsløringene om doping i gamle DDR, Russland kommer jo fram i hopetall, hvorfor er det så forskjellig i dag? Det er ikke det! Hvordan kan en som ikke er dopet slå rekorden til en av verdens beste løpere SOM I TILLEG VAR dopet???????????? De som ikke bruker så mye av doping er de som driver med ferdighetsgrener og ikke utholdenhet. Det er selvfølgelig noe der også men altså ikke så mye.
Husk at det er begrenset hvor mye doping hjelper, det skaper ikke supermann men hjelper en del på vei.... Dette er et tema mange utenforstående ikke skjønner seg på, men jeg kan love deg at om 10-20 år vil dopingavsløringer om dagens sporthelter komme fram..

Det verste er å se hvordan sportsfolk ser ned på kollegaene som blir tatt for doping, når de bruker det selv... Et spill for pressen..LoL


___________________
When I play the cords with my dick, Fantastic tunes can be heard...

Old Post Oct-21-2003 00:13  Norway
Click Here to See the Profile for NoMoreTears Click here to Send NoMoreTears a Private Message Add NoMoreTears to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: stockholm

kolossala mängder människor dopar sig.
anledningen till att dom plockar ett par stycken då och då är ju för att man ska tro att dom har koll på allt..

ungefär som när dom plockar vissa utvalda regeringsmän för skandaler med horor och kreditkort osv...

några måste stryka med för att allmänheten ska tro att det inte förekommer något fusk.


___________________
bring the power back to the streets, where the people live
http://teknique.se

Old Post Oct-21-2003 10:37  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by tjockis
håller med dig totalt!
om dom trycker i kossor en massa preparat som vi sen får i oss genom köttet (typ belgian blue)... så tycker jag att männsiskor helt klart borde få stoppa i sig preparaten på en gång utan att behöva äta kossa

plus att det skulle vara så jävla kul att kolla på helt sjukt starka och snabba människor.
inför superhårda kontroller på alla tävlingar och anordna ett anabola-OS

skulle utan tvekan få högst tittarsiffror. människor som exploderar av ansträngning i direktsänd teve kan väl ingen säga nej till att se?


Det handlar nog bara om tid innan detta sker i USA... Så gör dom en sjuk dokusåpa om det hela där vinnaren får 10 Trilljoner dollars och två siliconbrudar... i typisk USA anda


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Oct-21-2003 10:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dopning
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome bouncy hardcore track, reminiscent of Scott Brown? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiva - Who Do You Love Now (Stringer) (ft. Dannii Minogue) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!