|
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR??? |
idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|