ja mensen, geniet nog maar even van deze useless thread. Want zometeen komt het beest Henkie er aan en die zal deze thread op brute wijze gaan sluiten...
Originally posted by -=WVG=- ja mensen, geniet nog maar even van deze useless thread. Want zometeen komt het beest Henkie er aan en die zal deze thread op brute wijze gaan sluiten...
Ok, toch gefeliciteerd Gekske
Ik zal em met hand en tand verdedigen hoor Gekkerd
MANNEN!!!!
Naar de wapens!!!!!!!