So far zijn pipi de Bouma Bros en ik op deze tijd/plaats gekomen:
13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint
Iemand nog een andere suggestie???
Misschien moeten we allemaal een blauwe pil op onze shirtjes spelden?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-11-2001 13:13
pipi
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
Re: Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!
Tot de 4e....
Greetz, Pipi
Jul-11-2001 13:42
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Nou, ik ben ook van de party (...als ik het niet te wappie ben en het vergeet net zoals op QLIMAX...LOL)
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-11-2001 14:04
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken?
Jul-11-2001 14:06
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by JdDark wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken?
Uuuuh LOL!!!!!
Nee zonder dollen
ik zal strax ff alles posten (ff alles inscannen bij de buurjongen (zelf geen scanner))
Originally posted by pipi Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!
Tot de 4e....
Greetz, Pipi
huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien??
had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet
___________________
To help our clients and our people excel.
Jul-11-2001 15:01
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Das weer rap geregeld mevrouw Proximus! Wij zijn van de partij om 13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint; kunnen we direct wat van dat goedje naar binnen jetsen!
Sido & Sander
Jul-11-2001 15:53
pipi
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
Re: Re: Re: Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
quote:
Originally posted by M5
huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien??
had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet
Ik bedoel eigenlijk dat de eerste DV-meeting een feit is......
Jul-11-2001 16:14
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
JAH ik ben der, ik post zo rond de 1e van augustus wel ff een foto zodat je me kunt herkennen.
Kmoet nogwel kaartjes kopen.
grtz magrec *die maar niet zegt wie die hoopt dat daar niet aanwezig zijn*
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-11-2001 16:24
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
count me in!! I'll be there... hopelijk vergeet ik t niet
Jul-11-2001 17:22
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Woooeeii.. ik zit dan in Spanje.. had ik net me andere vakantie zo gepland dat ik naar dv kon.. ach ja.. ik kon wel korter gaan naar Spanje.. maarja.. krijg ik vast spijt van met al die vakantieliefdes