Hur många ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling människor åkte ner dit. Själv så har jag ett tio-tal nära vänner som ska ta tåget upp till göteborg och ta flyger ner till amsterdam. så vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni får rätta mig om jag har fel. Men är det fler än de jag känner som ska dit?
//Dj M
Oct-27-2003 21:57
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om e det utan skatt då eller?
va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's eftersom det är såååå stort.
men vi kan ju göra ett försök eller nåt skadar ju inte
Oct-27-2003 22:35
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm... 1100 från GBG. DET var det billigaste jag hört talats om e det utan skatt då eller?
va ja vet så äre väl en del härifrån som ska åka med bussen som tranceclubber anordnar.. Väl där nere kommer det vara omöjligt (tror jag) att hitta rätt på andra fellow TA's eftersom det är såååå stort.
men vi kan ju göra ett försök eller nåt skadar ju inte
afan den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?
Oct-27-2003 22:38
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!
Oct-27-2003 22:48
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Mario_GX
afan den bussen har ja inte hört talas om. från vilka platser åker den ifrån och va kostar det? eller har dom någon hemsida om det?
I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.
bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)
kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten
Oct-27-2003 23:08
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
öhm 31 januari är det väl ändå inte?
nån gång i februari har jag för mig.
Tjugoförsta så vitt jag vet.
Oct-28-2003 01:27
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
nope dom har ändrat till 31:a januari precis nu i dagarna så du va nästan rätt ute
har alltid varit melan 20:e-30:e februari so far men de blev visst ändrig på det av nån anledning
jag kommer iaf ner om jag får tag på biljett
batteries not included.
- dave
Oct-28-2003 02:02
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Glorie I'll keep u updated. Se till att hänga kvar här. hehe
Hemsida Här förresten. obs. ingen info om resan än.
bussen stannade förra året på dessa ställeN:
Linköping, Jönköping och Malmö (om ja inte minns fel)
kostar runt tusenlappen för resan, sen tillkommer biljetten
man tackar säg till så fort du får reda på något nytt
Oct-28-2003 09:52
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
1100 är för billigt..! vilken linja?
så vitt jag vet går det inte att skaffa biljett under 2000, kanske ungefär 1600 'im sonderangebot' / rea.. vad heter det ..
quote:
Originally posted by St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) för isf borde man lungt kunna få ner det under 1000!
ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..
för övrigt:
det står att Trance Energy 2004 är flyttad till den 31. januari under förbehåll
asså det e inte säkert, annü.
om jag borde boka flygplanet så skulle jag vänta med det!
Originally posted by ScuL
ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyvärr..
annars gick jag oftare däruppe den enda flyg de här till sverige är från Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyköping).
men Charleroi e typ 27 mil från Utrecht..
Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?
Oct-28-2003 11:43
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by St_Andrew
Men man kan ju flyga över london oxå, går det att flyga standsted - trance energy då?
japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.
iaf. jag kollade några reseoperatorer på nätet och fick det här:
Göteborg-Landvetter (GOT), Amsterdam-Schiphol (AMS)
KLM: US$ 312.40
SAS: US$ 340.26
Originally posted by ScuL
japp men jag vet inte om du har försökt det. jag känner några människor som har provat det. och det finns faktiskt väldigt lite tid mellan flykterna när man är i stansted.
alltså chansen är stor att man hinner inte och behöver stanna kvar i london. jag vet inte om du har nånsin försökt att bo på hotel i england men då är du fan pank.
Jo jag flög från västerås till london och sedan vidare till pisa när vi åkte dit med skolan, funkade bra! då flög vi för 1000kr allt som allt tur o retur alla resor inkl alla skatter. det e billigt