Registered: Apr 2002
Paul Oakenfold - Hypnotised
Discuss!
nääääedå.... vad tycker ni om låten, videon etc? Kowalski 12" mixen är ju klart bäst tycker jag, videon e grymt cool me. Nån som vet om det är under kinesiska muren han står och dj'ar? Verkar ju som det och då är det ju genast 16 ggr coolare.
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna
Oct-28-2003 11:16
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Jag tycker Reator mixen är bättre.
Ja han DJ:ar vid Kinesika muren
Själv tänder jag inte på asiater.
Oct-28-2003 11:22
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Re: Paul Oakenfold - Hypnotised
quote:
Originally posted by Glorie
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna
tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej... sen kan nog det där med att de är tunna o späda stämma... vem vet..
men, videon är tråkig, dom borde ha gjort en hel "live" video istället, låten är ok, ingen southern sun men ja kör till
Oct-28-2003 15:55
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år..
Oct-28-2003 16:23
Glorie
Goodbye for now
quote:
Originally posted by chjo
ska ju gifta mig med en sån nästa år..
jäklar va skojigt! Hur ung är du? Som vanligt skulle det vara kul att se bröllopsbilden precis som den gode Nordlight föregick med gott exempel för er som minns
quote:
Originally posted by Smekbar
tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej...
Jaha där ser man
Har gått och blivit lite kär i den här låten, det må ja erkänna
Oct-28-2003 16:45
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by chjo
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år..
så du ska gifta dig med en SÅN.... hehehe
har varken sett videon eller hört skivan
och asiater.. finns en del riktigt snygga, men annars e jag inte så mycket för det.
föredrar svenska brunetter
Oct-28-2003 16:46
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...
Regisören till videon har ju helt klart blivit inspererad av mig
quote:
Originally posted by St_Andrew
lite poppich men va fan den e soft!
hoho poppich, det ska ja börja säga nu
quote:
Originally posted by Steve
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...
couldn't agree more...
Oct-29-2003 16:01
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Deepsky's reaktor remix är lätt den bästa. Deras remix på Madonna - Hollywood var också dunderfin. Deepsky är tveklöst ett av USA's starkaste kort på trancehimlen.
Angående asiatiskor så tycker jag också om dem. Vet inte vad det är med dem men de ser alltid så söta ut
Kanske är de snea ögonen men något är det!
Hellre än sexig asiatisk än en sexig blond i min mening.