Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
Euh snuggle inzake post:

quote:

Het is best...jullie mogen mod worden.

Op alles wat je hier zegt wordt je meteen afgezeken, ik wordt er helemaal gek van. Je wordt hier door 100 man gepakt op woorden die je vroeger hebt gezegd, en niets is goed. Als mod doe je 1 dingetje verkeerd en je wordt afgemaakt. Sommige mensen kunnen alleen hier andere mensen afzeiken, terwijl ze verder niets posten. Gaat dan iemand de fout in , of zegt iemand iets dat ze niet aanstaat, dan *PLOP* , dan posten ze ineens wel!! D'r is ook een middenweg in constructief bezig zijn en discussieren/'zeiken'.

Ik post hier nu gewoon totaal niet meer met plezier, en daar wordt ik gek van. Ik vind het best....

om niet in te gaan op die discussie in dat andere topic.
Meen je dit serieus of is dit een emotionele opmerking die te snel is geplaatst?

Old Post Oct-28-2003 15:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Nee, ik stop echt met mijn moderator zijn.
Ik wordt er echt gek van, vooral van mensen die alleen inspringen als er wat verkeerd is, maar nooit iets constructiefs posten. Zie bv de post meteen nadat ik het bovenstaande poste in dei andere thread.
Als er geen geflame/gezeur is, is het heel heel erg rustig op het forum. Nooit iemand opgevallen?
En omdat ik de laatste tijd weinig goed kan doen in de ogen van veel hier, vind ik het een mooi moment om te stoppen. Laat andere mensen maar zien dat ze het beter kunnen.

Het posten vind ik gewoon niet meer leuk. Was vandaag op het punt dat ik maar niet op de reply knop wilde drukken, omdat ik 'bang' was voor WEER meer gezeik en WEER meer gezeur en geflame en gedoe. Nu ik dat punt heb bereikt vind ik het best. Ik lees wel mee, maar post (voorlopig?) even niet meer.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Oct-28-2003 15:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

VERKIEZINGSTIJD!!!

Old Post Oct-28-2003 15:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, ik stop echt met mijn moderator zijn.
Ik wordt er echt gek van, vooral van mensen die alleen inspringen als er wat verkeerd is, maar nooit iets constructiefs posten. Zie bv de post meteen nadat ik het bovenstaande poste in dei andere thread.
Als er geen geflame/gezeur is, is het heel heel erg rustig op het forum. Nooit iemand opgevallen?
En omdat ik de laatste tijd weinig goed kan doen in de ogen van veel hier, vind ik het een mooi moment om te stoppen. Laat andere mensen maar zien dat ze het beter kunnen.

Het posten vind ik gewoon niet meer leuk. Was vandaag op het punt dat ik maar niet op de reply knop wilde drukken, omdat ik 'bang' was voor WEER meer gezeik en WEER meer gezeur en geflame en gedoe. Nu ik dat punt heb bereikt vind ik het best. Ik lees wel mee, maar post (voorlopig?) even niet meer.

Greetz,
SnuggLe

Ah dat is jammer, hoewel ik denk dat het allemaal niet zo bedoeld wordt. Maar goed misschien is een nieuwe mod ook wel weer ff nodig voor wat verfrissing. Ben zelf al een tijdje geleden gestopt met flame/rel opmerkingen omdat er toch teveel mensen het persoonlijk aan gingen trekken. Vind wel dat er ruimte moet blijven voor hier en daar een cynische opmerking hoewel het ook weer niet zo gek moet worden als op partyflock maar goed opzoek naar een nieuwe mod dus.

Old Post Oct-28-2003 15:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Jammer Snuggle, ik vind dat je het best aardig hebt gedaan als moderator. Dat gezeik is er wel veel de laatste tijd ja, maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken. Iig bedankt voor het moderator zijn

Old Post Oct-28-2003 15:37 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ja inderdaad, jammer Snuggle!
Als ik hier iets tegen iemand zeg op het forum is dat bijna nooit persoonlijk bedoelt, je moet wel je mening kunnen verkondigen

Sasha!

Old Post Oct-28-2003 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Asperge
Jammer Snuggle, ik vind dat je het best aardig hebt gedaan als moderator. Dat gezeik is er wel veel de laatste tijd ja, maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken. Iig bedankt voor het moderator zijn

Tis niet alleen dat ik het me persoonlijk aantrek, maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Tis niet het gedoe tegen mij persoonlijk, het is het gezeik in het algemeen. D'r wordt hier meer gezeken/geflamed dan dat er voor de rest iets constructiefs gepost wordt , lijkt het wel. Al is het door een kleine groep, ik heb daar gewoon geen zin in. Lijkt alsof dit neit veel te maken heeft met het moderator zijn (heeeft het misschien ook niet), maar ik vind het tijd dat iemand anders het mag doen. Geen zin meer enzo....tis leuk geweest.

Old Post Oct-28-2003 16:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

IDD erg jammer dat t zo loopt bram, maarja als jij niet meer wilt kunnen we je moeilijk dwingen....(alhoewel......)

iig bedankt voor t modden, vond eigenlijk dat je t prima deed, maarja

Grtz
WooT

Old Post Oct-28-2003 16:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

ik meld me verkiesbaar (lol net terug van een unsuspension)

het is tijd voor een frisse kijk op het forum

maaruh jammer dat je stopt Snuggle, mijn inziens heb je altijd goed je best gedaan

.

Old Post Oct-28-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Thumbs up

Jammer Bram, toch goed gedaan voor zolang je mod geweest bent

Old Post Oct-28-2003 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

Jammer dat het op deze manier moet. Kheb niets aan te merken gehad op het modden van je. Bedankt.

Old Post Oct-28-2003 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Al is het door een kleine groep, ik heb daar gewoon geen zin in.

Je bent moderator, als die kleine groep het dan hier steeds verstieren dan kun je die toch aanpakken?

Old Post Oct-28-2003 16:45 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD Played [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoby - "In My Heart (Sean Tyas Misses Twilo Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:49.

Forum Rules: