Burnerz Party: komende zaterdag is er een feessie in de Swing in Utrecht. Oudegracht 151 (bij de Hema beneden aan de gracht). Vanaf 22.00 uur tot LAAT! entree 10 piek. Tis niet groot ( +/- 150 man), maar er komt wel een hele goede DJ draaien, Eye-Riz ( vergelijkbaar met Armin maar dan beter! Vele vettere platen i.p.v. de wat commercielere). Voor Eye-Riz zie ook: http://www.nexusparties.nl
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
nou had ik eye-riz belooft dat ik een keer zou komen....helaas kan ik niet deze zaterdag..veel plezier in ieder geval!
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-12-2001 09:57
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Das jammer. Maar er zit weer een NEXUS-feest aan te komen dus dan krijg je een herkansing ! 8-)
Jul-12-2001 11:52
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
hehehe,mooi...neem ik me plaatjes ook wel ff mee;-)
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-12-2001 11:55
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Zat al te denken, DJRV ???? Jij hebt in de Chill staan (zitten) draaien? Of niet?
Jul-12-2001 12:09
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
mja ik heb een eigen online radiostation dago en eye-riz komt daar ook nog een keer voor draaien vanavond weer een set online btw
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-12-2001 12:11
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Hoe/waar kan ik inloggen?
Jul-12-2001 12:16
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
post ik vanavond nog wel ff hier of in de chill out dago;-)
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-12-2001 12:19
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Mooi. Hoop dat er wat te luisteren valt, want ik heb zo'n 'geweldige' verbinding van de Casema in Utrecht. O, misschien draait Eye-Riz 28 juli nog op een feessie. En verder maar hopen dat we snel een goede locatie vinden voor het volgende Nexus-feest, hopelijk met Chill, want dat was erg ok de vorige keer. Behalve Dago kan je me ook Niels noemen ( zo sta ik ook op de site. vond Eye-Riz nl. erg grappig 8-))