 |
|
|
|
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
|
|
|
fridge verkar ha maxad fjortispublik.. men musiken framför folket det sägs.. Vilket golv ska du spela på mats? Power lr Mix?
|
|
Nov-05-2003 20:40
|
|
|
 |
 |
Amplifire
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Stockholm, Sweden
|
|
|
Jo, det är nog en övervägande ung publik på Fridge - men inte nödvändigtvis dåligt för det. Jag vet inte på vilket golv jag ska spela, men det är väl troligtivs på Mix Floor. Det kommer bli hårdare musik då, energiskt och pumpande!
|
|
Nov-05-2003 22:11
|
|
|
 |
 |
Amplifire
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Stockholm, Sweden
|
|
|
Jag vet inte mycket om hur det brukar vara på dessa fester, men jag kommer att gå dit på lördag och köra min grej, dvs bjuda på mig själv och spela riktigt energisk och pumpande musik - precis som jag alltid gör. Jag hoppas på drag och struntar egentligen i vilka som står på golvet, bara de har skoj!
|
|
Nov-07-2003 01:08
|
|
|
 |
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
|
|
|
Klart han ska lira, kvittar vad det är för publik, finns alltid folk som uppskattar musiken ändå, och sprider ryktet vidare. + att jag kan tänka mig att innan man kommer upp i tiesto ligan så är det inte alltid så lätt att få spelningar.
|
|
Nov-07-2003 01:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:05.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|