|
Re: Commuitys
| quote: | Originally posted by mindshooter
Är lunar sämre än trance.nu? I så fall varför?
|
man kan inte jämföra lunar och t.nu för fem öre.. det enda gemensamma är att de båda är "communityn". t.nu är specialinriktat.. där finns det folk med enorma kunskaper inom ett och samma ämne, folk som skriver för sajten... och publicerar väsentliga artiklar etc. kort och gott.. t.nu är kvalité jämfört med lunar, där det finns allt för mycket bilder på tjejer som tagit kort på sina bara rumpor och där det är alltdför mycket stjärnor -> *verb* (huuuh, har allergi emot sånt ) samt för mycket av bokstaven "z" helt enkelt.. och för mkt "typ" 
fast inget ont om Lunar så.... bara det att jag inte tycker det går att jämföra med en så otrolig informationskälla som t.nu är. Tänker bara på lyrics-arkivet!! -weeeeeeeeee!!!
jag använder lunar själv.. (för att hålla kontakt med vissa gamla klasskompisar) så de sååå fast, de enda ja pysslar me där, är att skriva gästboksinlägg alltså och ibland svarar jag på den där frågan man kan rösta i that's all 
vad gäller färgerna så gillar jag turkost 
ska ju iofs tillägga en viktig sak jag har inte loggat in på t.nu sen mars 2002.. och det har väl hänt en hel del där antar jag? sen dess... så aaa? jag använder inte t.nu alls, mer än att söka lyrics alltså