Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Het Boekentopic
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
Smoking ..umm..something Het Boekentopic

Ik vroeg mij zo toevallig af welke BETA en eventuele touristen van andere TA-landen boeken lezen en zo toevallig naar de Boekenbeurs in Antwerpen zijn geweest (of ergens anders)
En welke boeken lees je zoal? Wel genre spreek U zoal aan? Lees je alleen maar Nederlandse vertalingen of liefst de originele versies?

*pakt een whiskytje en zet zich in zijn leesstoel*

Old Post Nov-15-2003 11:50  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

jaja en gij zijt toevallig na de boekenbeurs geweest op den dag dat onderwerp erotische boeken was zeker, ik heb u wel door

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Nov-15-2003 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

ikzelf ben geen grote fan van boeken. Dat komt vooral omdat voor mij normaalgezien geen ontspanning zijn. De meeste boeken zijn zo serieus, en heel dat sfeertje daarrond is ook zo serieus. Ik heb ooit 1 boek graag gelezen: Herman Brusselmans - Het mooie kotsende meisje. Ik kon daar echt wel mee lachen. Dan is een boek geslaagd: als het erin slaagt emoties op te wekken. en sorry, dat kunnen romanetjes van kristien hemmerechts( bevoorbeel) niet.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-15-2003 13:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
Als ik iets lees dan wil ik daar iets nuttig uit halen. Door 1 of andere romannetje te lezen verspil ik naar mijn gedacht enkel en alleen m'n tijd. Informatieve boeken rulen dus!

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Nov-15-2003 13:29 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

mijn laatste twee boeken

Waris Dirie - Mijn woestijn

Waris Dirie - Dochter van de nomaden

Het boek dat ik nu aant lezen ben is een medische thriller (over abortus)... vraag me de naam niet, heb nu geen zin om naar boven te lopen en te gaan kijken wat de naam was! (int kort: ben lui )

Old Post Nov-15-2003 13:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Ik moet voor maandag

"Niets is wat het lijkt" uitlezen... En ik ben eraan begonnen, maar al na 10 bladzijden was ik het beu... 284 blz te gaan

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-15-2003 13:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik moet voor maandag

"Niets is wat het lijkt" uitlezen... En ik ben eraan begonnen, maar al na 10 bladzijden was ik het beu... 284 blz te gaan

HAHAHAHAHAHA ALs ge die eerste 10 blz al saai vind!!! Wacht maar to het saaie gedeelte begint

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Nov-15-2003 13:37 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

JAA jong, geef mij moed, bedankt!!!

quote:

Old Post Nov-15-2003 13:38  Belgium
Dark Apostle
Went metal

Ik ben momenteel 'Rage Of A Demon King'(deel 3 uit The Serpentwar Saga) aan het lezen van Raymond E. Feist.

En mijn 3 nieuwe aanwinsten vanop de beurs zijn '47 Standjes voor in de keuken'...dat hadden jullie wel sappig gevonden moest ik dat kopen hé

Maar eventjes (ja heeeeel eventjes serieus). Mijn nieuwe aanwinsten zijn.

- 'Interface' van Neil Stephenson en Frederick Goerge [cyberpunk]
quote:
William A. Cozzano, presidential candidate. A biochip in his head wires him to a computerized polling system. The mood of the electrorate is channelled directly into his brain
Forget Issues
Forget Policy
He's more than the perfect candidate...
...he'a special effect.

- 'Marching Through Peachtree' van Harry Turtledove [Fantasy/Alternate History]
quote:
American Civil War goes Fantasy

- 'Guns Of The South' van Harry Turtle dove [Alternate History]
quote:
Andries Rhoodie approaches General Lee with an extrodinary
offer. Rhoodie demonstrates an amazing rifle: its rate of
fire is incredible, its lethal effeciency breathtaking.

The name of the weapon is the AK-47

Old Post Nov-15-2003 14:56  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Ik ben een echte boekenlezeres Ik ben nu aan een historische roman bezig. De vallei van de paarden van Jean M Auel. Megagoed boek. Het eerste deel heet De stam van de holenbeer. Het gaat over de prehistorische mens. Ik kan geloven dat niet iedereen kan genieten van dit boek.

Groetjes

TatanaGirl

Old Post Nov-15-2003 15:10  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

ik lees normaal niet zoveel boeken vroger wel, wel jammer vind ik mar heb er gewoon niet zoveel tijd voor
moet er nu wel voor school lezen dus dat komt wel goed uit

.

Old Post Nov-15-2003 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

hmz, kvind boeken lezen geen tijdverspilling. ik begin da stilaan te vergelijken met ne film (jah die wa langer duurt). hoe meer da ge leest, hoe gemakkelijker de meeste dingen lezen imo. ge moet da opbouwen.
en ik haat het da mensen u al met een scheef oog bekijken -"nerdd!"- als ge zegt da ge soms boeken leest.

ik lees zowat alles denk ik, ni echt een favoriet genre.
atm bezig aan 'oorlog in gallië', herwerkt dagboek van caesar eigenlijk. best wel interessant.

-Glad

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Nov-15-2003 16:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Het Boekentopic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID track..popular tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Rembrandt - If I Rock Da House (Club Version) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:07.

Forum Rules: