Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Josh Bright @ Off_Corso
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
Josh Bright @ Off_Corso

Het is heeeel lang geleden dat ik hier gepost heb, maar ik heb jullie nu zeker wat te melden.
Je kan het zien als spam, maar zo is het niet bedoelt.
Voor degenen die kunnen is het gewoon een tof goedkoop feestje

waar gaat het over:

25 November, morgen dus, zal ik weer eens voor één van de weinige keren achter de wheels of steel staan.
Het gaat om een semi-schoolparty van de opleiding communicatie & multimedia design, wat betekent dat mensen die niet op de opleiding zitten ook gewoon kunnen joinen.

De kaartverkoop geeft op het moment nog ruimte zat, dus het is geen probleem als er mensen hier naar toe zouden willen gaan (graag zelfs)

Het Feest:

Naam: FONK!
Datum: 25-11-03 (morgen dus, zal het grootste probleem voor velen hier zijn)
Tijd: 22.00 tot 5.00
Entree: 5 euro!

Line up:

Vanaf 22.00 tot 23.30 is de lounge geopend met eerst wat 70s/80s sounds en daarna een electro set van de nachtzusters

23.30 gaat de lounge dicht en wordt de mainhall geopend, het feest kan dan echt losbarsten.

Ik draai onder de naam 'Josh Bright', waarmee ik een progressieve, techy house set ga neer zetten.

Timetable:

Lounge

22.00 - 22.30 Special Guest (uk) (70s/80s)
22.30 - 23.30 Nachtzusters (Electro)

Mainhall

23:30 - 00:30 Josh Bright (Progressive/Tech house)
00:30 - 01:30 G-Fonk (Hip-hop/Funky house)
01:30 - 02-30 Littlestairwaydown (Techno)
02:30 - 03:30 Sinner (Drum & Base)
03:30 - 04:30 Matis (Old skool house)
04:30 - 05:00 Back 2 back (Mixed)

Degenen die kunnen zie ik morgen dus!

Last edited by Origin X on Nov-26-2003 at 18:59

Old Post Nov-24-2003 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Origin X Click here to Send Origin X a Private Message Add Origin X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

sja goeie muziek en een leuke avond voor weinig geld is natuurlijk altijd leuk! Echt jammer dat ik niet kan

Old Post Nov-24-2003 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Spammert reclamemakert
Maakt niet uit hoor!

Cool dat je zelf op dit feest draait, maar jammergenoeg kan ik in ieder geval niet komen. Moet weer werken de dag erna!

He, maar ik ben wel benieuwd wat van je te horen! Als je ergens een set online hebt staan, roep dan ff...ben wel benieuwd!

Old Post Nov-24-2003 19:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin X
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Spammert reclamemakert
Maakt niet uit hoor!

Cool dat je zelf op dit feest draait, maar jammergenoeg kan ik in ieder geval niet komen. Moet weer werken de dag erna!

He, maar ik ben wel benieuwd wat van je te horen! Als je ergens een set online hebt staan, roep dan ff...ben wel benieuwd!

Zulke locaties zijn zeker de leukere
Over het draaien zelf: Mijn passie heeft altijd bij muziekmaken gelegen eigenlijk, maar ik denk zoals een dj evolueert om platen te gaan maken dat dat ook andersom het geval kan zijn.
De passie voor de muziek kan ook betekenen datje die nummers die je zo vet vind wilt draaien, wilt exposen aan het publiek.
Producen blijft echter mijn nummer 1, maar draaien vind ik zeker een mooie toevoeging daaraan.

Amen

(p.s.: Als ik eens wat shit online zet zal ik het laten weten)

Old Post Nov-25-2003 13:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Origin X Click here to Send Origin X a Private Message Add Origin X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Zoow ook ik ben eindelijk weers eens op het forum. Lang weggeweest computer stuk enzo, geen internet, stage en nog meer andere onzin.

Ook veel feesies in offcorso deze week morgen is rivio revolutions feest voor informatica studenten met oa: ricky rivaro, marcella, roog en wat vrienden van de djs.

En donderdag weer een Dance Again met als gast dj erick e. Allemaal komen dus.

Origin X veel plezier en succes met draaien!!

Old Post Nov-25-2003 16:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

DIRKSLAND UNITED

Old Post Nov-25-2003 16:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin X
Senior tranceaddict

Zo dat zit er ook weer op. Zeer geslaagd feest, lekkere opkomst, top sfeertje.
Mijn set zelf ging ook top. Ik moest 1 uur draaien ipv 23.30, wat erg goed uitpakte.
Na 12 uur werden de mensen lekker in de stemming gebracht met breaks tot 1 uur toen ik moest. Ik liet de laatste plaat van de vorige dj uitdraaien en gunde hem een applaus door niet gelijk mijn plaat erin te gooien. En toen ineens... BAM de beats van 'ride' klonken door de speakers, de mensen gingen los. Maar na de break (omg wat een fantastisch nummer toch) werd de tent pas echt afgebroken.
Zonder meer mijn mooiste dj avond tot nu toe.

Hier is de tracklist voor de liefhebbers

Josh Bright Live @ Off_Corso 25-11-03

01 Chable & Bonnici – Ride
02 PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Vocal Pass)
03 Bubble Audio Workx - Two Months Off (Greek Salad Cheeky Mix)
04 Solid Sessions – Janeiro (James Holden Remix)
05 Nathan Fake – Outhouse
06 Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden 'Lo-Tek Analog' Dub)
07 Spacejunk – Spacejunk
08 Liquid Overdose - Contact (Martin Eyerer Remix)
09 Mauro Picotto - Playing Footsie
10 Josh Bright - Untitled Techno Promo

Old Post Nov-26-2003 18:57  Netherlands
Partyhardy!
Prog Addict!

Zo super lekker setje man! heel erg kicke!
en draaide je die lo-tek analog dub vanaf plaat? want die zoek ik nog steeds, heb de "verkeerde" hi-tek mix gekocht namelijk! (wat is het label plus labelcode van die versie?)
Verder ziet het er echt heerlijk uit! en hoe werd je eigen productie ontvangen?

Sasha!

Old Post Nov-26-2003 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin X
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Zo super lekker setje man! heel erg kicke!
en draaide je die lo-tek analog dub vanaf plaat? want die zoek ik nog steeds, heb de "verkeerde" hi-tek mix gekocht namelijk! (wat is het label plus labelcode van die versie?)
Verder ziet het er echt heerlijk uit! en hoe werd je eigen productie ontvangen?

Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die er sceptisch over zijn, maar heel de set is met cd's gedraait.
Ik ga niet de discussie cd vs. vinyl starten in deze thread, ik heb er gewoon zo mijn redenen voor.
Ik probeer wel alle nummers op plaat te hebben die ik draai, maar soms is dat gewoon erg moeilijk met de nummers die ik draai.
Zo ook in het geval van intuition, die heb ik niet op plaat, hoe graag ik hem ook wil

Die eigen productie van mij is al vrij oud in principe, 1/1.5 jaar oud ofzo. Maar hij is altijd blijven hangen, er zit iets speciaal in die plaat wat veel mensen trekt.
Kwalitatief kan ik nu veel betere tracks maken, maar die vibe van dié plaat kan ik moeilijk weer krijgen.
Het was zeker een waardige afsluiter voor mijn set, de reactie was top.

Old Post Nov-26-2003 19:48  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Josh Bright @ Off_Corso
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWonderful Prog House Track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRuff Stuff - "Warning" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:06.

Forum Rules: