 |
|
|
|
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
|
|
|
Nov-26-2003 19:36
|
|
|
 |
 |
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
Location: Dirksland, Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo super lekker setje man! heel erg kicke!
en draaide je die lo-tek analog dub vanaf plaat? want die zoek ik nog steeds, heb de "verkeerde" hi-tek mix gekocht namelijk! (wat is het label plus labelcode van die versie?)
Verder ziet het er echt heerlijk uit! en hoe werd je eigen productie ontvangen? |
Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die er sceptisch over zijn, maar heel de set is met cd's gedraait.
Ik ga niet de discussie cd vs. vinyl starten in deze thread, ik heb er gewoon zo mijn redenen voor.
Ik probeer wel alle nummers op plaat te hebben die ik draai, maar soms is dat gewoon erg moeilijk met de nummers die ik draai.
Zo ook in het geval van intuition, die heb ik niet op plaat, hoe graag ik hem ook wil
Die eigen productie van mij is al vrij oud in principe, 1/1.5 jaar oud ofzo. Maar hij is altijd blijven hangen, er zit iets speciaal in die plaat wat veel mensen trekt.
Kwalitatief kan ik nu veel betere tracks maken, maar die vibe van dié plaat kan ik moeilijk weer krijgen.
Het was zeker een waardige afsluiter voor mijn set, de reactie was top.
|
|
Nov-26-2003 19:48
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:06.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|