Originally posted by Mister_Michel
(PS: dit is voorlopig mijn laatste post, ik verlaat het forum (tijdelijk?) tot het hier weer wat beter is. Je kan zeggen wat je wil maar het gespam en gelul van onze noorderburen maakt het hier tegenwoordig on-plezant. (gelieve hier niet op te reageren aub en ON-topic blijven voor 1 keertje... Kzal da hier maar zetten zeker ipv een nieuwe thread op te starten of te gaan zagen in de offtopic threads, of moet ik threads zeggen...)
Mister_Michel,
Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik het ONWIJS LAME van je vindt dat je dit nu tegen de "noorderburen" richt. Er zijn genoeg BeTA's die net zo leuk meedoen! Dus om nou ons de schuld te geven...
Ten tweede, er is inderdaad veel gespam, offtopic conversaties enz. enz. MAAR als die er niet zouden zijn zou het hier maar een dooie boel zijn... Tis tenminste wel een beetje gezellig nu Of willen jullie het Holland forum achterna? Waar ook veel gezeurd werd over de "kwaliteit" van het forum, wat erin resulteerde dat niemand meer iets offtopic durfde te zeggen waardoor het enorm saai werd? Spammen, flamen, tis een forum man, dat hoort erbij!
Maar goed, dat is MIJN mening, wat vinden jullie BeTA's er zelf van? Tis tenslotte jullie forum
Nov-24-2003 22:32
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Ik vind het goed zoals het nu is... die 'spam' zorgt voor een beetje een relaxe sfeer, en anders wordt er hier geen fuck gezegd (drie posts per dag dan ofzo, joooooooy, dolle pret om het forum te checken!).
Originally posted by eieregooie
Of willen jullie het Holland forum achterna? Waar ook veel gezeurd werd over de "kwaliteit" van het forum, wat erin resulteerde dat niemand meer iets offtopic durfde te zeggen waardoor het enorm saai werd?
So that's why you come here...
Nee, voor ene keer houden we het serieus en ik moet onze noorderbuur volledig gelijk geven. Het is hier nu veel beter dan ooit tevoren vind ik, je moet het alleen niet allemaal zo serieus opnemen hé...
Holland vs Belgie is een oorlog die al honderden jaren bestaat, we gaan zoiets goeds toch niet opgeven?
Nov-24-2003 22:45
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
vind het ook wel lachen soms... tis best wel grappig allemaal en kom hier ook elke dag een kijkske nemen hollanders zorgen een beetje voor de sfeer echt grappige mensen he, especially eiii ahja da moest er ff bij aangezien ik de grootste fan van ei ben! slijm slijm (hier met die commentaar, tiger )
maar moet er wel ff bij zeggen dat ik soms niet echt weet wat te posten hier mahja da zal wel nie aan de hollanders liggen... heb namelijk nooit echt veel inspiratie gehad
mah ieder zijn eigen mening he en ik begrijp Mister_Michel ook wel. het is zijn eigen beslissing om temporary nie meer langs te komen... en heb er alle respect voor... mah kom toch maar snel terug hoor! het leven is veel te kort om alles serieus te nemen! der is al zoveel ellende in de wereld
ahja en ons forumke stelt voor mij echt wel een beetje 'veel' stress relief voor... love it here
Nov-24-2003 22:57
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
We (=de BeTA's die toen online waren) hebben daarstraks een msn-vergadering gehouden over deze kwestie. De meesten vinden het gespam niet zo erg, maar toch lijkt het ons nodig om een paar regels op te stellen. Daarom heb ik daarnet een threadje gemaakt met forum regels.
Het komt er gewoon op neer dat je best ontopic blijft (uit respect voor de threadstarter, als dit van toepassing is tenminste), behalve in de offtopic thread. Daar mag je zoveel spammen als je wil.
Soit, ik ga die forum regels niet strikt opvolgen, jullie moeten het meer als richtlijnen zien
Laten we het vooral gezellig houden, zoals Miss Z al zei ...
quote:
Originally posted by Miss Z
... het leven is veel te kort om alles serieus te nemen!
Nov-24-2003 23:01
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Spam is een groot woord. Het is er gezellig op geworden, gen probleempjes, offtopic gaan hoort erbij (maarja niet altijd he)
Anders zou het inderdaad een saaie boel worden.
Nabistai had a bad day at school I think ;-)
Zie maar dat je hier sne lterugstaat
Nov-24-2003 23:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik zal der is mee gaan praten straks zie
quote:
Het komt er gewoon op neer dat je best ontopic blijft (uit respect voor de threadstarter, als dit van toepassing is tenminste), behalve in de offtopic thread. Daar mag je zoveel spammen als je wil.
haha, da gaat wa geven
Nov-25-2003 06:44
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Bij deze wil ik me nog eens verontschuldingen bij pumaz om zijn thread te verklooien, maar ik vind loekie nou eenmaal een toppertje
kheb der op zich nix tegen dat der gespamd wordt enz, maar als ik soms al 2 pagina's terug moet gaan om het laatste ontopic-antwoord te zoeken, vind ik dat wel een beetje overdreven.
geniet, maar spam met mate dus aub =)
-Glad
ps: zo slecht is het hier niet vertoeven imo, als zelfs de hollanders naar hier komen
Nov-25-2003 14:24
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Gladius
ps: zo slecht is het hier niet vertoeven imo, als zelfs de hollanders naar hier komen
juist het is hier gewoon gezellig mede door het off-topic gebeuren
Nov-25-2003 16:14
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
hij was dus serieus he... Soms is't toch een raar manneke zenne die mister michel
Enfin, hij zei da hij voornamelijk gestopt is voor zijn examens. Het ziet der voor hem ni echt denderend uit... (1 Buis voor wiskunde, een vak waar hij een waarschuwing voor heeft staan... dwz, als hij gebuisd is mag hij zen jaarke overdoen).
Na ons examens zal hij hoogstwaarschijnlek terugkomen
met liefde gebrouwen, spam met mate
Nov-25-2003 19:06
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
Na ons examens zal hij hoogstwaarschijnlek terugkomen