Tsja,
15 minuten lopen en ferry draait en veel bekenden gaan. zal er dus zijn
___________________
bah
Dec-05-2003 12:44
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Ik twijfel nog altijd.. ik heb nog nooit een TE gemist.. maar om het nou daarom te doen. Innercity past helaas, helaas niet binnen het budget.. (en daar baal ik stevig van)
Trance Energy, Misja Helsloot en vooral Ferry Corsten kriebelen natuurlijk wel..
en iedereen wil nu wel weer mee...
uiteindelijk denk ik dat ik wel weer te vinden ben daar..
___________________
Dec-05-2003 13:47
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Ik ben er ook. 10-15 min met de tram vanuit Nieuwegein is goed te doen
Heb dan alle TE's in de Jaarbeurs meegemaakt, moet gewoon een traditie worden
Dec-05-2003 13:49
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-05-2003 14:37
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
sticky!!
___________________
Dec-05-2003 14:41
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
Valt niet tegen deze line up.
Ben nooit op TE geweest en daar gaat ook nog geen verandering in komen, maar de line up is best aardig
Dec-05-2003 15:16
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!
lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram
lekker belangrijk
maar om weer ff ontopic te komen, ik vind het best een aardige line-up denk alleen niet dat ik ga, ben net trug van wintersport en heb 2 dagen ervoor ook al invited, maar zeg nooit nooit
Dec-05-2003 15:33
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
is rank1 dj set of live act ?
Dec-05-2003 15:45
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by DJ_Massive
is rank1 dj set of live act ?
DJ-set
Dec-05-2003 15:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Jappio
lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram
lekker belangrijk
Laat mij nou, ik doe wat mensen ook bij mij deden toen ik mod was
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-05-2003 16:20
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!
dat weet ik heb extra gezocht er waren 2 threads 1 'bepaal de lineup' en de ander met de lineup apart... maar er was GEEN thread met 'wie van TA gaat er nou precies heen'... dus daarom heb ik hem gestart en niet omdat ik zo blind was dat ik niet heb gezien dat er al threads waren... IC en Impulz zijn toch ook sticky en daar waren ook meerdere threads van..
quote:
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. Na het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto’s kwijt kan.